1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

591431 inlägg · 6216 ämnen

Förslag till Supporterklubben och Timrå IK

« · 761721 · » Till forumet

Sv: Förslag till Supporterklubben och Timrå IK
Per HApps: Funkade inget vidare det där du ;)
Kommentera

actionleif:
Här har ni ett förslag på tifo.
Gör en travesti på filmpostern till Runaway train med Jon Woight och Eric Roberts.
Snacka om att TIK just nu är ett skenande ostoppbart tåg.
i.imdb.com/Icons/poster_under_licence.gif
Kommentera

Per HApps: Säga vad man vill om Giffarna som fotbollslag... Men Patronerna som dess supportrar, de måste vara Sveriges i särklass bästa supportrar - Förutom Änglarna då förstårs!
Kommentera

Per HApps: Kan ju vara så att de blickar nedåt
Kommentera

Säga vad man vill om Patronerna, men duktiga på tifon är dom i alla fall. Även om dom i blans skjuter en aniiing över målet;)
www.hockeysnack.com/medlem/Per+HApps/filarkiv.php?showfile=bil1.jpg
Kommentera

Per HApps: Blue screen redan?
Kommentera

Per HApps: Kan ju glädja dig med att vi tiggt åt oss en ny spot iaf :)
Kommentera

Per HApps: Grym idé tycker jag... Den kunde sänkas ner från mediakuben i början av introt. Något annat som också kan vara läckert vid spelarentrén skulle vara strobljus, exempelvis en på vardera sidan om rinken.

Tänk er: En nedsläckt ishall, en dunkande trumma, blinkande strobljus, en laddad publik och något skönt musikstycke (typ Hårdrock) som dundrar ut i högtalarna. *Ryyyyysssaaa*.

Lägg där till ett gäng flaggor och en rejäl nypa handklappning och vi har vad vi kallar en grym inramning av en match :-).
Kommentera

Kom att tänka p en grej.
Varför inte hänga upp "porrbollen" i taket igen? Det är väl 5 år sedan den användes förra gången. Och om jag inte kommer i håg helt galet så gav den väl en hyffsad effekt?

Såg härom dagen att "kannorna" hängde kvar uppe i taket, så det enda som behövs är lite kabeldragning.

Som det var i fjol så gjorde ju 50-talsspoten inte många glada.
Kommentera

Själv tycker jag att man skulle passa på att måla innertaket i Arenan svart eller mörkblått, för som det ser ut nu med rostgrönt gör att helhetintrycket blir en aning sämre än vad det skulle kunna vara.
Passa på nu när jumbisen är på väg in.
Kommentera

Stefan1978: Maila då ditt förslag till [email protected] så kanske de tycker att det är en bra idé och tar tag i det!
Kommentera

actionleif:
Om man nu nädvändigtvis måste he en jätteSPAPShjälm utanför entren, som jag iofs tycker är häftig. Borde man inte då kunna köpa ut lite färg och penslar och ge dessa till förslagsvis vaktmästarna och måla över rosten?

Just nu börjar den påminna om en rostig vit Saab 9000 från -87.
Kommentera

actionleif: Å fan... Jag är naturligtivs självskriven i den mån av att tid finns. Sen är det mest för Olles skull, då det inte är för inte som jag fixat liggning åt han!
Kommentera

Ambroo: precis min tanke ..
Kommentera

actionleif: Bra idé. Annars känns det som att endel kryssar i ja, men sen händer det inte mycket...
Kommentera

Ni som röstar ja på om ni är sugen på att hjälpa TIFOgruppen i vinter kan maila namn och telefon nummer antingen till mig, knylan eller JimmyH
Kommentera

Till SK:

Varför inte göra en ny maskeradresa nu i vinter ??. Jag minns att vi hade ruskigt kul sist emot.. (gissar) SSK. Ni vet, då Sjöstedt var utklädd till Zeb Macahan och dåvarande ordförande Jimmy Uhlin till den idag bioaktuella Stålmannen. Åh inte för att förglömma att vår dåvarande klackledare gick på match som broder Tuck.

Detta var en riktigt rolig och minnesvärd resa som jag mer än gärna upplever igen.
Kommentera

För alla er som missat det -

Imorgon Kl 18.00 så får ni se ernie_eagle plumsa runt i selångersån under Drakkampen, mer info på länken
Kommentera

Frella: Ingen aning men vi har aldrig ingripit mot någon som har fotat, om det inte har varit en pressfotograf då de har särskilda platser. Däremot får man inte spela in rörliga bilder från spelet om jag inte minns helt fel.
Kommentera

JD: Kanske Swärd eller någon annan PV kan bringa klarhet i denna ack så viktiga fråga.
Kommentera

Frella: Brukar det inte vara kutym att man tillåter kamera utan blixt ?
Kommentera

actionleif: Men om man har "plastsäsongskort" dårå? Är det ok då? =)
Kommentera

actionleif: för övrigt så tror jag att knylan har zätafilmen
Kommentera

Frella: på baksidan av vissa biljetter så går det att utläsa ett kameraförbud :)
Kommentera

Kerstin_k: Det sitter väl inga skyltar som säger att det är förbud?
Kommentera

Frella: Okej. Kommer du ihåg om det gjordes i smyg eller om man hade fått tillåtelse från föreningens sida innan? Misstänker nämligen att man inte får filma hur som helst där inne.

Nyttjar denna tråd till att passa på att berömma Katarina för intervjun med Riku. Intressant och rolig läsning - fortsätt så!
Kommentera

Kerstin_k: Vi har väl vad jag vet filmat något Tifo, Zetterberg-Tifot finns/fanns på film iaf.
Kommentera

Hur är det sagt med filmning i arenan? Är det förbjudet att medhava en filmkamera in i arenan? Har supporterklubben någon möjlighet att få tillstånd för att filma, exempelvis, klacken och olika tifon? Eller är det tvärkört?

Vore ju ganska häftigt att kunna erbjuda rörliga bilder från vissa tifon. Bara en tanke som slog mig så här. Hur ligger det till?
Kommentera

friskan: Eeehh....med risk för påhopp! Vem är vem? :-D
Kommentera

Mats Edström: Och var är Gurra, jag menar Luddee.
Kommentera

Kan tänka mig att göra PerHApps sällskap på min hoj om någon sponsrar mig med en timrå tröja.. vill inte svetta sönder min =)
Kommentera

Mats Edström:
Thi thi.....men det passar bättre med denna.
Kommentera

Moverare:
Det räcker gott med den tröja han lovat att ha på sig, den har iaf någorlunda rätt färg.

Förresten vem tror på vad du lovar?
Kommentera

Per HApps: För övrigt cyklar jag gärna med dig. På villkor att du har en Sundsvall Hockey-tröja på dig, hela vägen.
Kommentera

Per HApps: Hoppar av?
Jag har spelat alla Supportmatcher i hockey utom en, då hade jag drygt 39 i feber. Jag ville inte riskera att dö i ishallen i Timrå.
Hade matchen gått i Gärde hade jag naturligtvis spelat även om jag haft 43,3.
Kommentera

Per HApps: Du behöver inte känna dig ensam.
Friskan och jag hänger på med våra moppar och ser till att du kommer helskinnad fram. Fast det klart. Vi kan ju inte åka och stötta dig om du stälper av utmattning.
Du får säkert låna en nyer och finer velocoped av Papperskungen.
Kommentera

Willysson. Men vill ni få er ett gott skratt kan ni alltid uppsöka stenstaden Sundsvall promenera längs åkanten vid Selångersån fredageftermiddag efter 17.00.

Då är det ånyo dags för ännu en drakkamp med Sjöstedt i högform. Det lär bli baksug, vattenplums, uppskrapade knän, kantrade kanoter och underhållning på hög nivå.

Hjärtligt varmt välkomna!
Kommentera

Dream Team: Det har du alldeles rätt i, Anders. Nåja det lär dröja i vartfall innan det blir några fler "monologiska intervjuer" om det ens kommer hända igen.

Just nu känns det som a one hit wonder and once in a lifetime =).
Kommentera

willysson: Jag lovar inte saker jag inte kan stå för. Men det jag lovar det står jag för.

Således hoppar jag denna utmaning. Är alldeles för dåligt grundtränad och har inte cyklat på flera år så jag skulle förmodligen vara död i höjd med Forsmon.

Dä ä sant dä.
Kommentera

ernie eagle: För att förstå kopplingen helt och fullt så behöver vi nog tvinga Suppe att läsa tråden som heter "Spelare vi minns..." också. Det var väl där som idéerna till "intervjun" med Lagstraff föddes...
Kommentera

Per HApps: Har du ingen humor eller? Måste allting vara svart eller vitt?

Jag är icke politiskt korrekt och tänker så förbli. Jag kör mitt race och tänker aldrig följa strömma och ägna mig åt kvalificerat rövslickeri.

Läs igenom tråden jag skapade härinne på HS "In på bara skinnet ;)" så får du förklaringen.

Nåt mer som är oklart?

Då tar vi det brevledes!
Kommentera

Kunde Smokey cykla från Köping till timrå ska väl PelleHapp kunna cykla till Ö-vik. Lite ryggrad får kar'n visa dårå.
Kommentera

gud: Han skulle ju kunna hänvisa till en lucka i skrivningen..att Sydkraft Arena inte finns (E.on är ju en helt annan femma)....
Kommentera

gud:
Jag är inte aggresiv. Natti
Kommentera

TIKbiff: Den 26:e augusti.
Kommentera

gud:
Men invigningen, när är den då?
Kommentera

Per HApps:

Äääh..Inte ska du vara så agressiv för att du valde att vara lite styv i korken

Väljer man att skriva..

knaskamilla: Jag kan säga så här. Den dag det är invigning av en ev. ny arena nere i hamnen, så lovar jag att jag skall cykla upp dit från Sydkraft Arena. Med en Modo-t-shirt på mig. Per HApps 2004-01-22 13:29 Besvara Visa ämne

Och tro att det ska glömmas bort så tror du helt galet..Allra minst ifrån Moodoohåll..Men det var allafall smart av dig att försöka "lura" med dig fler på skiten..

Genomför du detta så ska du ha en stor jävla eloge..

Alla andra...                                                                                       Läge för vadslagning snart va??

Kommentera

« · 761721 · »