T T: Vadå'rå? Om man hade förhinder då? Var det ingen som vågade ställa några intima frågor? Här har det gnällts och undrats över både det ena och det andra och då tycker man väl att ni som var på plats kanske kunde framföra endel av det som skrivs här.
actionleif: Om vi är på slutspelsplats vill säga, forsätter vi med denna kräftgång så är inte slutspel en självklarhet, känner mer oro för kvalserien tyvärr.
actionleif: Om inte den trend TIK är inne i får ett abrupt slut snarast efter uppehållet är inte ens en slutspelsplats säker längre! Gapet ner under strecket är väl runt 14-15 poäng och det kan snabbt vara uppätet med det spelschema som är i januari!
actionleif: Det här är säsongen som kastades bort! Visst, osannolikt med skador har det varit. Men så här i eftertankens kranka blekhet kan man väl konstatera att inte många poäng hade förlorats om man chansat med J20-spelare i större utsträckning istället för att fullständigt slita ut det material vi har. Nu står vi där, med ett gäng skadade och halvskadade spelare och ser lag efter lag glida förbi oss...
actionleif: Här har ni ett förslag på tifo. Gör en travesti på filmpostern till Runaway train med Jon Woight och Eric Roberts. Snacka om att TIK just nu är ett skenande ostoppbart tåg. i.imdb.com/Icons/poster_under_licence.gif
Per HApps: Säga vad man vill om Giffarna som fotbollslag... Men Patronerna som dess supportrar, de måste vara Sveriges i särklass bästa supportrar - Förutom Änglarna då förstårs!
Per HApps: Grym idé tycker jag... Den kunde sänkas ner från mediakuben i början av introt. Något annat som också kan vara läckert vid spelarentrén skulle vara strobljus, exempelvis en på vardera sidan om rinken.
Tänk er: En nedsläckt ishall, en dunkande trumma, blinkande strobljus, en laddad publik och något skönt musikstycke (typ Hårdrock) som dundrar ut i högtalarna. *Ryyyyysssaaa*.
Lägg där till ett gäng flaggor och en rejäl nypa handklappning och vi har vad vi kallar en grym inramning av en match :-).
Kom att tänka p en grej. Varför inte hänga upp "porrbollen" i taket igen? Det är väl 5 år sedan den användes förra gången. Och om jag inte kommer i håg helt galet så gav den väl en hyffsad effekt?
Såg härom dagen att "kannorna" hängde kvar uppe i taket, så det enda som behövs är lite kabeldragning.
Som det var i fjol så gjorde ju 50-talsspoten inte många glada.
Själv tycker jag att man skulle passa på att måla innertaket i Arenan svart eller mörkblått, för som det ser ut nu med rostgrönt gör att helhetintrycket blir en aning sämre än vad det skulle kunna vara. Passa på nu när jumbisen är på väg in.
actionleif: Om man nu nädvändigtvis måste he en jätteSPAPShjälm utanför entren, som jag iofs tycker är häftig. Borde man inte då kunna köpa ut lite färg och penslar och ge dessa till förslagsvis vaktmästarna och måla över rosten?
Just nu börjar den påminna om en rostig vit Saab 9000 från -87.
actionleif: Å fan... Jag är naturligtivs självskriven i den mån av att tid finns. Sen är det mest för Olles skull, då det inte är för inte som jag fixat liggning åt han!
Varför inte göra en ny maskeradresa nu i vinter ??. Jag minns att vi hade ruskigt kul sist emot.. (gissar) SSK. Ni vet, då Sjöstedt var utklädd till Zeb Macahan och dåvarande ordförande Jimmy Uhlin till den idag bioaktuella Stålmannen. Åh inte för att förglömma att vår dåvarande klackledare gick på match som broder Tuck.
Detta var en riktigt rolig och minnesvärd resa som jag mer än gärna upplever igen.
Frella: Ingen aning men vi har aldrig ingripit mot någon som har fotat, om det inte har varit en pressfotograf då de har särskilda platser. Däremot får man inte spela in rörliga bilder från spelet om jag inte minns helt fel.