lungan: Jag tror han vill veta hur bra han utvecklas under detta året och se vad han känner efter det. Han borde ju dock kunna skriva på för 1+1 år, men men...
Simmalugnt: Sicken tur du hade. Nu kan du istället höra med Backe om han behöver städhjälp eller med att vattna blommorna. För du ställer väl upp på det?
fredriko74: De Rouville är väl den målvakt som lämnat flest returer... Det var ju de dom andra lagen gjorde mål på.. Nä någon som kan limma puckarna ska det vara.
tycker nog som Bengt-Åke att Backlund är landslagsmässig ,tror och hoppas på mer från honom.Är det så jäkla enkelt och hitta en keeper av Backes kaliber som vissa gör gällande så att hans vara eller icke vara inte spelar nån roll?Nä jag gillar Backlund han är cool,honom ska vi ha
Blizzard: Backe är ung, men ändå en mycket bra målvakt i sina bästa stunder. Håller med om att han är väldigt ojämn ibland, men att ha Mika här på heltid kommer göra mycket för hans utveckling, det är jag övertygad om.
Heleniz: Precis, det gör faktist jäkligt mycket att ha en målvaktstränare hela tiden. Vet att t.ex daniel larsson kollar på alla sina matcher en gång till med sin tränare och går igenom vad man skulle kunna göra annorlunda.
silla : Varför skulle vi leta någon annan nu när vi har Tarvainen anställd på heltid? Hoppas bara på att Backlund signar snart så att de kan börja träna. Tror det kommer vara grymt bra för Backe att ha Tarvainen till hands hela tiden och få mycket feedback.
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.