håller med, det viktigaste är att få igång liret o få tillbaka självförtroendet, särskilt i försvarsspelet.....så vi hoppas på e hygglig kamp där vi i första hand INTE får förlora stort igen.....
Nu är det väl lite löjligt att såga domaren, om nu inte alla sitter och ser matchen. Eller går ni efter samma kommentatorer som inte ens kunde se vem som stod i timråmålet under en hel period?
Red-line: Ja enligt radiopratarna så är åtminståne de 3 sista riktiga fjoll utvisningar som inte borde vara utvisningar, Hallins första var solklar men men that's life inget verkar gå våran väg nu bara att köra på så bäst det går de sista 3 matcherna skulle vara skönt med en seger av dessa tre i alla fall.
dr-nix: Verkar vara lite svårt att undvika utvisningarna. Det verkar som att de är riktiga skitutvisningar. Men men, vi får väl hoppas att Frölunda åker på dem i andra istället...
Favoritarenor (och inte): Bortasektionen enda skamfläcken? Ja om man enbart ser till hockeyupplevelsen för samtliga kanske. Och då är jag definitivt med. Som jag konstaterat, då är SCA svårslagen. Jag har ju som bekant andra synpunkter också men för huvudsyftet, se hockey, har vi en topparena!