BlackBay: Med en sund syn på rådande situation så förstår man att det inte alls är långt till slutspel när vi väl får tillbaka våra skadade spelar och när vi fått i oss lite julmat, vila och träning. Missar vi slutspel kan hela laget, tränarstaben och styrelsen avgå...
lungan: Äntigen en sann optimist,alla skall komma ihåg att detta är bara transportsträckor,det är i mars-mån hockeyn börjar med 1:kvarten och dit skall vi nog komma ?
lungan: Om man ska vara ärligt kan det väl knappast vara någon som verkligen tror att man orkar match varannan dag med knappt 3femmor,Det som verkligen förundrar är att vi inte fått fler skador!
Vi kan som sämst bli 5 tills uppehållet de andra ligger lite "pytte lite efter" men ja det skulle ju bara spegla Timrås Horibla insats de gjort senaste tiden. Dagens Timrå är inte diekt i form :D.
Sedan hoppas vi att Nilsson och Nyllet och Pärssinen är tillbaka efter uppehållet och v att våra spelade killar är friska och krya och tränar och vilar i en veckas tid.
Johan i landslaget tror jag bara är positivt.
Så efter Ryska cupen är vi på G igen.
Hoppet är det sista som lämnar min kropp i alla fall :D
Ambroo: Har vi kört på tre femmor hela tiden?.... "Lika bra att toppa laget de sista 20 minuterna, kör slut på de som är kvar helt, totalt." Jag undrar vad som krävs för få Kenta att förstå att detta inte håller....SUCK Mig spelar det ingen roll om de sätter in supporterlaget bara de våra får avlastning....snääääällllllaaaaaaaa!!!!!
wap.hockeysnack.com Jävlar..tyvärr en av de snyggaste mål denna säsong mot ett mycket passivt timrå förvar.. Det ska bli mycket intressant att göra vad frölunda fansen tycker om stjärnan lathi..
Ni som lyssnar till matchen; hur låter det? Är vi utspelade? Bosätter vi oss i utvisningsbåset? Är det domarens fel? Hur låter det i webradion?
3-0 är ju inte omöjligt att hämta igen. Men det känns fruktansvärt svårt i dagens läge. Men va fan, det är ju inte över förrän den där tjocka tanten sjungit!
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.