T T: Precis, samtidigt som Frölundavinklingen känns mer relevant om man ser det objektivt. Dom är nu nerdragna i skiten och vi får fortfarande förlita oss till andra resultat för att det ska bli något. Att vi inte har varesig Rögle eller SSK i de två sista matcherna gör att nerverna orkar med detta.
För övrigt så känns det som att vi har haft Luleå borta i sista omgången åtminstone hälften av alla säsonger sedan 2000/2001.
Vilken jävla defensiv. Fantastiskt. Vi gjorde det som behövdes och blev belönade med den där fantastiska rötan som är så oerhört äcklig när vi själva blir drabbade av den. Folk som kan finna negativa saker att lyfta fram efter en sådan här match ombeder jag att skjuta sig själv i munnen.
Vi brukar ofta bli hånade och nämnas i samma sammanhang som "samhall" och andra mindre smickrande smeknamn. Men se då på Frölunda. Herregud. Inte en människa i den klacken som föddes med proportionerliga ansikten.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
El Maco: jo tackar, man försöker.
Oj så viktig seger, oavsett hur detta slutar så är jag glad över hur man verkligen kämpat på för att försöka nå slutspel. Jag trodde att chansen var borta om jag ska vara ärliga och att snacket om att dom siktade på slutspel var mest ett snack för galleriet. Men jag hade fel helt enkelt.
oj så sköna 3p, trotts mitt mitt misstag.
Jag vill be om ursäkt för 1-1 målet, jag flyttade upp en cd-skiva från tv-bänken upp till mitt cd-ställ. En liten stund senare blir det mål. Jag lyckades kontra med en (sitt)ställning som verkade funka bra och det resulterade i 1-2.
Skit vad skulle Timrå IK göra utan mig :P
Redigerad kommentar