Kattgubben: Äh! Vi är lite under press, det står fortfarande 0-0. Men ja det är synd att det ska vara konstant hönsgård i egen zon. Hur uppstod utvisningen?! Missade den totalt.
Åh, kom igen Timrå. Om det är nåt dem behöver just nu så är det en vinst mot Frölunda! Ett Frölunda fan stod och skröt om deras serieledning idag så denna vinst är viktig!!
Johnny Bravo: Appropå Hagos, skulle skriva efter lördagen men var alldeles för arg, skulle fråga "hur länge håller Hagos" för på de två matcher han lira så har han legat på isen "skadad" 3gånger och grinat illa som fan, han verkar komma helt fel i alla situationer annars hamanr man inte så jäkla illa hela tiden. Synd är det iaf.
Nu blir det noll poäng igen, negga negga negga!!!!!
SuperMupster: Jag är med. Frölunda är av tradition ett av få lag i serien som vet hur man ska bete sig när man möter Timrå: bli byxis och handlingsförlamade. Låt oss hoppas att traditionen består.
Själv är jag märkligt laddad och räknar ner minutrarna. Och så snackar folk om att vi är pessimister?
Skarin: Dert ända jag hoppas på är att dom käkat taggtråd till lunch och skiter spik innan matchen så att dom får på sig arbetsstället, för det kommer att behövas ikväll. Jag vill inte att Leif Jävla-Boork ska kunna sitta i tv och snacka mer skit om Timrå, det ät bra nu.
Intressant ny förstakedja! Vampola är ju i en klass för sig offensivt sätt. Han är överlägsen. Sedan får vi hoppas att en pånyttfödd Pikkarainen, som ju stått utanför laget, blir en riktigt positiv injektion. Det visade han under förra matchen om inte annat. Pärrsinen då? Ja han har inte haft ett enda rätt så här långt utan sett otäckt blek ut. Han måste komma igång och visa något nu. Annars blir vi nog fast nere i träsket, säsongen ut.
Det här kan bli en positiv nystart. Tror det passar oss perfekt att möta just Frölunda i Scandinavium. Frölunda ser oss som ett spöke, och det måste utnyttjas!
Vi behöver tre poäng, men det borde åtminstone kunna bli en. Det vore mindre roligt om det blev ingenting. Då kanske vitrockarna dammas av på torsdag, redan i omgång 6.
Johnny Bravo: Nä det har du rätt i det hjälper inte då Jocke antagligen släpper minst 5. Sådär nu har jag neggat jag också. Känns inge bättre, försökte vara positiv idag.