Avgå Murley ta hit Sonnie, då får vi iaf en liten lycka i våran sista säsong i Elitserien. Har ALDRIG kännt mig så säker på att bli sist, visst man ahr skrikit ut det flera gånger men nu är jag fan SÄKER, jag har NOLL hopp kvar. Fyfan min kärlekshistoria är slut, papperen ska nu skrivas på, tack för dessa ES åt TIMRÅ IK.
Glönner aldrig kvartarna emot modo, glömmer aldrig slutspelet mot LHC, glömmer aldrig när Lehtonen tapapr skenan, Timrå kommer alltid finnas där i hjärtat ett minne blått, SÅ JÄVLA SORLIGT, VI HAR HAFT SÅ FINA ÅR :( :( :(
Anonymous: Med tanke på hur fattig klubben är nuförtiden så blir det nog tränarbyte tidigast inför kvalserien för att splippa xtra lönekostnader i onödan
Taurus: Agerar man inte nu mot perra o linkjävulen så kan man lämna wo resten av serien. Blir slaktad i en kvalserie med det här spelet klubben verkar efterbliven.
Har aldrig känt så här, en storjävla hopplöshet. Trodde aldrig jag skulle kunna skämmas för att hålla på Timrå IK, men nu har det gått så långt. AVGÅ ALLA
Det är liksom höjden av ledarskap att vifta bort supportrars vilja att bidra ekonomiskt med ord som "det är mer komplicerat än så" och "det gör ingen större skillnad". Kvalité var ordet.
Olle: Finns bara en utväg nu, satsa utav helvete för pengar som inte finns. Vi har inte råd att vara kloka och tänka ekonomiskt, nu gäller köra så det ryker och satsa allt på ett kort. Värva stort och mycket, än finns säsong kvar att vinka på isf. Publik att vinna åter och poäng att plocka. Att mesa på med det här dynglaget bär raka vägen till AS.
Jockz: Ja det är ju i stort en realitet, lika bra att se fram emot då. Den här säsongen verkar bli som sommaren, en lång transportsträcka fram till hockeyn, eller KS för att vara precis. Vem fan blir lycklig av bara förluster.
Å vad jag önskar att vi hade en entusiasmerande ledning som kunde skapa framtidstro, förhoppningar och stolthet. Nu rör sig snacket enbart om nedskärningar, kärva tider och att vi avgår efter den kommande säsongen.
Delvis tycker jag synd om spelare och tränare - det går liksom inte att koka soppa på en spik. Inte utan att man undrar hur länge en sådan som ¤14 orkar äventyra sin framtid.
Ska vi säga 3500 på nästa hemmamatch och 2000 på matchen därpå? Det är dyrt att vara fattig...
Jag ska dock se tredje nu så jag är riktigt sur inför min innebandy som börjar 2200...
hubbenorlen: Man borde ju, rimligtvis, redan leta efter ersättare till perra från ledningshåll. Om det nu finns någon slags handlingskraft dvs. På något sätt borde man nog vädra sitt missnöje, förutsatt att det är en allmän åsikt bland fansen.
hubbenorlen: Jag brukar av hävd inte begära tränaren ska gå, men nu verkar det som om jag inte måste hålla med, även om jag tycker att en del spelare ska rannsaka sig själv också och göra han sällskap.
Johnny Bravo: Detta är det i särklass sämsta lag som Timrå ställt upp med sen dom gick upp i "Elitserien"så vem faan kan tro på nåt annat än kvalserien.
RocknRolf2: Är det någon som har koll på vilka biljettintäkter man har räknat med i år för att gå jämnt upp? Om det här fortsätter så kanske vi inte ens har ekonomiska förutsättningar att spela i Elitserien även om vi klarar av det rent sportsligt?
Olle: Jag gillar inte att hänga ut en enskild person. Men nu tycker jag faktiskt att det är dags för supportrarna att säga ifrån. Kanske en banderoll där Perras avgång krävs?
Ja, det är bara att inse att vissa herrar kört Timrå IK i botten på 2 år!!! Men det mest bedrövliga är att dessa herrar fortfarande sitter kvar på sina positioner!!!! Spelet jag sett från Timrås sida efter 2 perioder idag är ta mig fan det sämsta jag sett någonsin! Ingen jävel kan åka skridsko, slå ett pass eller ta emot ett pass. Ingen defensiv och ingen offensiv. Hur fan ska detta sluta??? Man riktigt skäms å Tik:s vägnar!!
Som jag ser det så har dagens TIK ganska många bra spelare, sämre är det med kompetensen i båset. Med rätt ledning så skulle nog detta gäng klara sig "skapligt"
zaccodog: Om ingen kommer på matcherna så är det ju ingen som kan bua ut dom? Nej vänta, det gör man ju aldrig ändå...
Seriöst, publiksiffrorna dalar, vi är en slagpåse i serien och vi har perra som bara står och ser ledbruten ut. Det börjar bli dags att göra något åt det här nu. Han har satt en bedrövligt loj prägel på detta lag och det gjorde han redan förra säsongen. perra måste lämna över det här laget till någon annan. Vi behöver en karaktär på ledarsidan, ingen jävla mysfarbror.
Förstår fan inte hur man tänkt med dessa backar. Det är kört GARANTERAT! Timrå spelar i allsvenskan nästa säsong och väl där kommer dom att stanna. FAN :'(
Absolut. Värvningarna de 2 sista åren är bevis på osannolik inkompetens från ledningen!! Man kan inte koka soppa på en spik som nån skrev!!