1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

592140 inlägg · 6216 ämnen

Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27

« · 1406085 · » Till forumet

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
Modano:

Absolut. Värvningarna de 2 sista åren är bevis på osannolik inkompetens från ledningen!! Man kan inte koka soppa på en spik som nån skrev!!
Kommentera

Taurus:
Läs dagens ST.
Kommentera

Avgå Murley ta hit Sonnie, då får vi iaf en liten lycka i våran sista säsong i Elitserien. Har ALDRIG kännt mig så säker på att bli sist, visst man ahr skrikit ut det flera gånger men nu är jag fan SÄKER, jag har NOLL hopp kvar. Fyfan min kärlekshistoria är slut, papperen ska nu skrivas på, tack för dessa ES åt TIMRÅ IK.

Glönner aldrig kvartarna emot modo, glömmer aldrig slutspelet mot LHC, glömmer aldrig när Lehtonen tapapr skenan, Timrå kommer alltid finnas där i hjärtat ett minne blått, SÅ JÄVLA SORLIGT, VI HAR HAFT SÅ FINA ÅR :( :( :(
Kommentera

Johnny Bravo: Kostar ca 25 miljoner att åka ur ES
Kommentera

John K:
Det är faktiskt viktigt att få dit så många som möjligt för att kunna protestera mot det förfall som dom bygger upp på kansliet.

liknar faktiskt lite frölunda över det hela.
Kommentera

BlackBay: Vad kostar det att åka ut?

Jag har nog aldrig varit så här förbannad o förtvivlad. Redan efter 5 omgångar!
Kommentera

BlackBay: linkan kan ju säga upp sig själv.lita självrannsakan kan man hoppas att han har
Kommentera

Anonymous: Våga testa Urban Eriksson!
Kommentera

Anonymous: Med tanke på hur fattig klubben är nuförtiden så blir det nog tränarbyte tidigast inför kvalserien för att splippa xtra lönekostnader i onödan
Kommentera

ÖstrandsNisse: Det beror väl lite på hur mycket Nubben har att säga till om i dagsläget
Kommentera

mikenomad:

Frågan är bara "vem" som ska värva dom??
Kommentera

Taurus: Agerar man inte nu mot perra o linkjävulen så kan man lämna wo resten av serien. Blir slaktad i en kvalserie med det här spelet klubben verkar efterbliven.
Kommentera

Tjalle: För ett år sedan: "vi ligger ju faktiskt 3:a". Modern Timråhistoria.
Kommentera

Har aldrig känt så här, en storjävla hopplöshet. Trodde aldrig jag skulle kunna skämmas för att hålla på Timrå IK, men nu har det gått så långt. AVGÅ ALLA
Kommentera

Ett tränarbyte ja...vem kan det bli istället tro? Jo, Nubben såklart. Bättre eller sämre? Lika illa skulle jag tro.
Kommentera

John K: Ja, det kanske det är. Det är väl optimisten i mig som talar.
Kommentera

liston: Sparka tränare kan vi nog göra, men pengar till en ny finns nog inte. Då står vi utan.
Kommentera

Olle:

Eller något i stil med "Vi var här innan er och vi kommer vara här efter ni har försvunnit, för vi älskar Timrå IK" eller nåt sånt.
Kommentera

Det är liksom höjden av ledarskap att vifta bort supportrars vilja att bidra ekonomiskt med ord som "det är mer komplicerat än så" och "det gör ingen större skillnad". Kvalité var ordet.
Kommentera

Olle: Finns bara en utväg nu, satsa utav helvete för pengar som inte finns. Vi har inte råd att vara kloka och tänka ekonomiskt, nu gäller köra så det ryker och satsa allt på ett kort. Värva stort och mycket, än finns säsong kvar att vinka på isf. Publik att vinna åter och poäng att plocka. Att mesa på med det här dynglaget bär raka vägen till AS.
Kommentera

Problemet är att de nya styrelsen får börja om i AS nästa säsong.
Vi överlever inte detta som det ser ut nu.

Vilka ska man tacka?
TJ, CE, Linkan, Perra o övriga såskoppar.

TACK SKA NI HA!
Kommentera

Hälge: 3700 st verkar alldeles för optimistiskt enligt mig.
Kommentera

Olle:

Nä, precis. Men tror du att ledningen har dom tankarna?? Man dränker sig sakta men SÄKERT!!!!
Kommentera

Olle: Tror inte vi har förutsättningar för att spela ES på något plan just nu, tyvärr.
Kommentera

Jockz: Ja det är ju i stort en realitet, lika bra att se fram emot då. Den här säsongen verkar bli som sommaren, en lång transportsträcka fram till hockeyn, eller KS för att vara precis. Vem fan blir lycklig av bara förluster.
Kommentera

Nån som tror att det blir fler eller färre än 2500 personer i E-on Arena på torsdag?
Går det att spela på oddset på sånt?
Kommentera

Olle: Man har säkert budgeterat runt 5000. Minst 4500.
Kommentera

Olle:
Med detta lag så räcker väl 1500
Kommentera

Å vad jag önskar att vi hade en entusiasmerande ledning som kunde skapa framtidstro, förhoppningar och stolthet. Nu rör sig snacket enbart om nedskärningar, kärva tider och att vi avgår efter den kommande säsongen.

Delvis tycker jag synd om spelare och tränare - det går liksom inte att koka soppa på en spik. Inte utan att man undrar hur länge en sådan som ¤14 orkar äventyra sin framtid.

Ska vi säga 3500 på nästa hemmamatch och 2000 på matchen därpå? Det är dyrt att vara fattig...

Jag ska dock se tredje nu så jag är riktigt sur inför min innebandy som börjar 2200...
Kommentera

hubbenorlen: Man borde ju, rimligtvis, redan leta efter ersättare till perra från ledningshåll. Om det nu finns någon slags handlingskraft dvs. På något sätt borde man nog vädra sitt missnöje, förutsatt att det är en allmän åsikt bland fansen.
Kommentera

hubbenorlen:

Ja visst kanske det skulle kunna bli 25 p totalt med ny tränare, men det viktiga är att man byter ut vissa andra inför framtiden!!!
Kommentera

hubbenorlen:
Jag brukar av hävd inte begära tränaren ska gå, men nu verkar det som om jag inte måste hålla med, även om jag tycker att en del spelare ska rannsaka sig själv också och göra han sällskap.
Kommentera

Johnny Bravo: Detta är det i särklass sämsta lag som Timrå ställt upp med sen dom gick upp i "Elitserien"så vem faan kan tro på nåt annat än kvalserien.
Kommentera

RocknRolf2: Är det någon som har koll på vilka biljettintäkter man har räknat med i år för att gå jämnt upp? Om det här fortsätter så kanske vi inte ens har ekonomiska förutsättningar att spela i Elitserien även om vi klarar av det rent sportsligt?
Kommentera

Steffe:

Det håller inte med en klasspelare i ES och resten medelmåttor. Finns inte en chans
Kommentera

RocknRolf2: Exakt ! Hur många tror du det blir på torsdag ? Kommer det 3700 så får man nog vara glad.

Nog trodde jag att det skulle bli en tuff säsong, men inte trodde jag att vi skulle vara avhängda redan efter tio omgångar...

Kommentera

RocknRolf2: Ja, det vore ju bra. Jag ser dock inte hur det ska kunna undvikas.
Kommentera

Olle: Jag gillar inte att hänga ut en enskild person. Men nu tycker jag faktiskt att det är dags för supportrarna att säga ifrån.
Kanske en banderoll där Perras avgång krävs?
Kommentera

Bragd-Birger:
Kan väl hålla alla tummer på att dom klarar kvalet iallafall.
Kommentera

RocknRolf2:

Ja, det är bara att inse att vissa herrar kört Timrå IK i botten på 2 år!!! Men det mest bedrövliga är att dessa herrar fortfarande sitter kvar på sina positioner!!!! Spelet jag sett från Timrås sida efter 2 perioder idag är ta mig fan det sämsta jag sett någonsin! Ingen jävel kan åka skridsko, slå ett pass eller ta emot ett pass. Ingen defensiv och ingen offensiv. Hur fan ska detta sluta??? Man riktigt skäms å Tik:s vägnar!!
Kommentera

RocknRolf2: Vi åker ner i Allsvenskan, då kan han hälsa hem till sitt kontrakt. Oerhört kass värvning.
Kommentera

Som jag ser det så har dagens TIK ganska många bra spelare, sämre är det med kompetensen i båset. Med rätt ledning så skulle nog detta gäng klara sig "skapligt"
Kommentera

zaccodog: Om ingen kommer på matcherna så är det ju ingen som kan bua ut dom? Nej vänta, det gör man ju aldrig ändå...

Seriöst, publiksiffrorna dalar, vi är en slagpåse i serien och vi har perra som bara står och ser ledbruten ut. Det börjar bli dags att göra något åt det här nu. Han har satt en bedrövligt loj prägel på detta lag och det gjorde han redan förra säsongen. perra måste lämna över det här laget till någon annan. Vi behöver en karaktär på ledarsidan, ingen jävla mysfarbror.
Kommentera

Bragd-Birger: Vore bra också om vi inte blev avhängda tidigt och tappade den lilla publik som finns kvar.
Kommentera

Förstår fan inte hur man tänkt med dessa backar. Det är kört GARANTERAT!
Timrå spelar i allsvenskan nästa säsong och väl där kommer dom att stanna.
FAN :'(
Kommentera

Avgå alla!

Dom pissar på klubbmärket. Dom pissar på supportrarna.
Ledningen har det största ansvaret i detta monumentala nermonterande av klubben i mitt hjärta!

Fy .....!
Kommentera

Anonymous: se fram emot?
Kommentera

pefr: Alla måste stanna hemma nästa match för att visa sitt missnöje.Enda sättet att få dom att förstå
Kommentera

pefr: Det är för att han är nöjd med ett jävligt omotiverat 2-årskontrakt. Fullständigt värdelös värvning.

Redigerad kommentar

Kommentera

Tabelltopp mot tabellbotten, någon?
Jag vill inte gnälla på någon i detta läge. Det är för sorgligt, alltihop.

Jag sätter mitt hopp till att den här säsongen slutar med någonting annat än allsvenskan. That's it.
Kommentera

« · 1406085 · »