Jag visar nu upp dubbelmoral när jag säger att ALLA bör visa sin besvikelse och skita i att gå fler matcher innan kvalet, har innan tagit upp vikten av att gå och stötta laget för att få in viktiga pengar för kommande säsong. Men nu har jag gjort en kovändning, då laget tot skiter i vad fans är för något så tycket jag att just fansen ska visa sin besvikelse genom att inte backa upp.
Undrar om ledningen fått ut sina pengar i tid.
det har dom nog säkert.
fredriko74: Att inte ALLA lämnar plan och åker hem . Döm är inte VÄRD att vi kommer dit och tittar på dom nästa match
Uppmanar till BOJKOTT till nästa match!!!!!!!
Vi måste vis dom vad vi tycker !!!!!!!
Nu längtar man tillbaka till den gamla goda tiden. Det är inte jag som gjort denna men den säger mer än något annat. Någon med möjlighet att lägga ut bilden utan länk utan med en bild får gärna göra det.
www.hockeysnack.com/medlem/ostrandsnisse/filefolder.php?folderid=133
Nybbe:
Det fattar du väl att det är kärringarna som grinar. Shoppingresorna blir inställda och det är pinsamt
Smokey: Tjänar man 100000 i månaden , så kan det vara så viktigt om den kommer 1-2 veckor senare, huvudsaken att dom fått upplysning om detta ,och det tror jag att dom fått.
Dom svälter nog inte ihjäl.
Modano: Hur tycker du att din idol Hagos sköter sig såhär långt in i matchen?
Vår juniorstjärna som vann skytteligan i JVM, han får knappt spela, nej vi toppar med Robin L som gjort 4 poäng på hela säsongen... Så jävla dåligt!!!