1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

591249 inlägg · 6216 ämnen

Frölunda HC - Timrå IK 2012-02-04

« · 1465546 · » Till forumet

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-02-04
Per HApps:
Vår juniorstjärna som vann skytteligan i JVM, han får knappt spela, nej vi toppar med Robin L som gjort 4 poäng på hela säsongen... Så jävla dåligt!!!
Kommentera

Ni får säga vad ni vill men mitt hockeyintresse har dött.
Min egen stora kärlek, Timrå IK, har vridit om kniven o dödat mitt intresse för hockey o Timrå IK i synnerhet.

Jag trodde aldrig den dagen skulle komma. Jag är född röd o vit. Jag fick det i modersmjölken.
Men jag tycker inte att det är roligt längre o då har man varit med om det mesta när det gäller Timrå.

Det här som vi ser nu är Inte det Timrå som jag känner.
Det är en Alien som förtär.

Jag har tappat intresset för fd Timrå IK.

Tack TJ. Tack C E.
Må ni återfödas som spottkoppar.
Kommentera

RocknRolf2:

In Judas we trust. Twice.

Kommentera

fredriko74: Inför nästa säsong? Bojkott = konken, den här säsongen.
Kommentera

nu måste svenska spel och andra bolag ta bort Timrå så det ej går att spela på deras matcher. Eller sätta oddeset på 1,000000
Kommentera

Jag visar nu upp dubbelmoral när jag säger att ALLA bör visa sin besvikelse och skita i att gå fler matcher innan kvalet, har innan tagit upp vikten av att gå och stötta laget för att få in viktiga pengar för kommande säsong. Men nu har jag gjort en kovändning, då laget tot skiter i vad fans är för något så tycket jag att just fansen ska visa sin besvikelse genom att inte backa upp. 

Kommentera

stoff: Spelar Halonen nästa match har Tommy Andersson något allvarligt fel i huvudet.
Kommentera

Per HApps: vilket jävla skitlag hoppas skiten åker ur, man vet på förhand hur  det ska bli varje match, helt sjukt
Kommentera

zaccodog:
På årsmötet skall det i alla fall inte röstas JA när frågan om ansvarsfrihet kommer på tal.

Hahl Bundy.

Så klart, väluppfostrad ;) 
Kommentera

Per HApps: MVH? :)
Kommentera

Per HApps:skicka även till ST  o Dagbladet för publicering
Kommentera

Undrar om ledningen fått ut sina pengar i tid.

det har dom nog säkert.

Kommentera

Detta gick som mail till klubbledningen:

Hej.

En offentlig ursäkt vore på sin plats i morgon från i princip hela laget,

Men dom som har satt klubben i denna situation är Du Thomas och Du Christer.

Ni är dom högst ansvariga för klubben i Era roller som Klubbdirektör
och klubbens Ordförande.

Tack för det fria ordet.

MVH

Kommentera

Hahl Bundy: Seriöst??? Vad får du av att se ett lag som skulle åka på storsmisk i nuläget av Leksand?? 
Kommentera

Nybbe: Det handlar inte om att dom svälter ihjäl. Det finns psykologiska undersökningar på att "anställda" som inte får sin lön, eller rätt till förmåner mm blir både dåligt motiverade och till och med revolutionära! Även om dom är dåliga i sitt jobb. Men ingår man i ett kollektiv, då är det lätt att som människa (läs hockeyjävlaspelare) skylla bristerna på sin omgivning. Det är ett mycket mänskligt beteende. (lex Kolan)

Nu är det de styrande i Timrå IK som skapat detta monster! Dessa ska också stå till ansvar. T&C är ansvariga.

Nu måste gubbjävlarna ta bladet från munnen och dra åt helvete! Polisanmäl dom för misstanke om ekonomisk brottslighet och ta ifrån dom nycklarna tills utredningen är klar!

Jag är så arg så att jag kokar! Dra åt helvete.
Kommentera

Oerhört respektlöst mot de egna fansen. Frågan är om man inte bör överväga att använda sig av J20-laget i de återstående matcherna eftersom allt för många i den befintliga truppen inte ens behärskar konsten att leverera en korrekt slagen passning samtidigt som man har lite lätt fart under rören. 
Kommentera

ÖstrandsNisse: Jag vet inte om jag kommer att se nåt mer denna säsong.
Jag mår för dåligt när jag ser sån här skit!
Kommentera

Skit i dessa pissmatcher fram till kvalserien. Det får se ut f#¤% som det vill bara man kommer så väl förberedd man kan till KS. Det är inte för sent för Granath, Hagos, Bremberg o kompani stt bly legendariska på ett positivt sätt. Jag, du, vi, ni  och dom måste greppa det.
Kommentera

Jag orkar inte mer. Mitt hjärta fixar det inte. Jag har haft ont i bröstet sedan i höstas och haft svårt att koncentrera mig. Jag har sökt orsaker till varför jag mår så här och kommit fram till att det är Timrå IK det beror på.
Det här laget kissar i mitt revir hela tiden, den här föreningen har visat mig hur det går när man inte tar sitt jobb på allvar, det här laget visar vad som händer när själ och hjärta försvinner.

De ansvariga ska ställas inför krigsrätt om det så är det sista jag gör i mitt liv. En hel hög av kompetenslösa människor som tror att allt går att köpa för pengar. Ni som haft mandat att sköta det här har visat sig så inkompetenta och naiva så jag blir mörkrädd.

Nästa gång vi bygger ett lag för framtiden, glöm då inte bort egna produkter, hjärta och supportrar. Det kommer liksom aldrig att funka att köra sitt egna race, det har denna era som Johansson varit ansvarig för, visat?

Ta tillbaka tallarna, förklara för dem som kommer hit att vi inte söker glidare som i sina bästa stunder glimrar till. I den här föreningen är det blod, svett och tårar det handlar om. Förklara för dessa hockeyproffs att det är bättre att förlora med 100-0 och kämpat än att förlora med uddamålet och inte ansträngt sig.
Det här är en arbetarkommun, här luktar det skit mest hela tiden. Här har vi inga miljardärer som kliver in med miljoner för att köpa sig framgång. Här är det hårt jobbande människor som förtjänar speltid som arbetar. Låt det fortsätta så, skit i alla jävla hockeyspelare som inte bryr sig det minsta i vad som händer med Timrå.

Nu ska jag dricka sprit, bedöva mina sorger och återkomma någonting under vecka 18 då jag nyktrat till. Tack för mig.
Kommentera

Per HApps: Jag har mailat CE och bett om en offentlig ursäkt till alla supportrar och sponsorer.
Kommentera

Är Friberg skadad? Varför får inte junisarna spela mer????? Dom vill ju spela i alla fall.
Kommentera

zaccodog: Ja, de flyger väl? Då kan jag sätta halva taska på att minst 3 spelare är på Oscar före 00 inatt. 
Kommentera

Det var ett tag sedan man hörde av El Maco, Småland o Hempen. "Vad gör ni nuförtiden, varför hör ni aldrig av er". Småland var ju HS bästa motgångssupporter. Kan vi få lite sgerwirre o cigarr snart?
Kommentera

Det här är patetiskt...
Kommentera

fredriko74:dom har bråttom hem så dom hinner på svenssons ikväll
Kommentera

men vi får ju ändå vara glada för att vi har fått tagit del av Nubbens oerhörda talang den här säsongen. Hans värvningar verkligen glänser därute på isen. 
Kommentera

Kan säga såhär, tur och verkligen tur att jag inte ska ut på club ikväll. Och att då ha mött på några spelare på säg Oscar hade inte slutat gott. Med tanke på att man har sysslat med boxning iaf 7 år så går det ju räkna ut konsekvenser som kunde ha uppstått. Hade iaf inte tvekat till att dömt ut vissa spelare. 
Kommentera

Nybbe:Ja, jag går inget mer iår. River kortet imorgon!!! Pajasklubb!!! Luktar skit om hela föreningen!!!!
Kommentera

Kan säsongen ta slut nån gång, vilket evigt jävla lidande !!!!!!!!!
Kommentera

fredriko74: Att inte ALLA lämnar plan och åker hem . Döm är inte VÄRD att vi kommer dit och tittar på dom nästa match

Uppmanar till BOJKOTT till nästa match!!!!!!!

Vi måste vis dom vad vi tycker !!!!!!!

Kommentera

Tre mål under samma PP, fy vad man skämms
Kommentera

Per HApps: Nicklas Torp, ditt jävla spån. Tack för att.du går i bräschen och visar vad lagspel handlar om!
Kommentera

Golf är en underskattad "sport"....
Kommentera

Hahahahaha , lägg ner verksamheten !! 
Kommentera

Nybbe:
Du menar OTUR med Linkan, Thomas Johansson, Christer Ericson och Dansbandskungarna?

Bra jobbat Torp, IDIOT !!!!! 
Kommentera

ÖstrandsNisse: Klockren
Kommentera

Nybbe: Otur? Blir såhär när man har ES sämsta backar, forwards och centrar. Enkel mattematik. Ska bli kul att se hur man möter upp Örebro och Leksand som har fart under skridskorna. Får jag ett odds av någon att TIK spelar Allsvenskan nästa år så lovar jag att pyttsa in en rejäl insats. 
Kommentera

Vi får se om vi har skickligheten att klara en minut i tredje utan att släppa in ett mål.
Kommentera

Nu längtar man tillbaka till den gamla goda tiden. Det är inte jag som gjort denna men den säger mer än något annat. Någon med möjlighet att lägga ut bilden utan länk utan med en bild får gärna göra det.

www.hockeysnack.com/medlem/ostrandsnisse/filefolder.php?folderid=133

Kommentera

Nybbe:

Det fattar du väl att det är kärringarna som grinar. Shoppingresorna blir inställda och det är pinsamt

Kommentera

Nybbe: Kan inte finnas ett annat lag i hela världen med denna OTUR.
Kommentera

Hahaha vilket korplag!! 
Kommentera

Smokey: Tjänar man 100000 i månaden , så kan det vara så viktigt om den kommer 1-2 veckor senare, huvudsaken att dom fått upplysning om detta ,och det tror jag att dom fått.

Dom svälter nog inte ihjäl.

Kommentera

RocknRolf2: Hagos är vad man kallar en franchise player i USA. Han är spelaren man bygger en organisation kring, han är navet i spelartruppen. Han är vår Davidsson, han är vår Jönsson, han är vår Stamkos. Han är allt vad Timrå behöver och önskar. Och han är bara våran i tre år till...
Kommentera

Kattgubben: Jag vill veta hur många spelare som inte fått sin lön ordentligt. Släpar det där, då får vi tråkigt nog finna oss i en hel del hängande huvuden och bristande motivation i kollektivet. Blir en märklig spiral tråkigt nog.

Hur ligger det till?
Kommentera

zaccodog: Va?? Det är den kommande NHL stjärnan jag menar, med förflutet i Dallas. Pittsburgh el Vancouver kommer signa honom inom kort. 
Kommentera

Halonen har dåligt slipat idag. :)
Kommentera

Efter en lång stund insåg jag att även Hallin saknas. Lindqvist lämnade båset efter krock med sarg.
Kommentera

fredriko74:du menar bambi på hal is
Kommentera

Modano: Hur tycker du att din idol Hagos sköter sig såhär långt in i matchen? 

Kommentera

« · 1465546 · »