Fint på TV4 nyss. "Frölunda slog SOM VÄNTAT Timrå idag". Så jäkla roligt att höra från nyhetsuppläsaren (läs hjärtskärande).
Kan inte hela laget bara åka hem till respektive mamma och pappa och bara mysa och äta av julmaten, här är de i alla fall inta välkommen jag vill inte se dem mer.
Redigerad kommentar
Kramer: Ja det var nog väldigt olyckligt för er när den där Andersson kom in. Tyckte ni hade fått till en del faktorer till det bättre under Lander Sr, men nu känns det som ett än mer ihåligt lag än när Perra körde skeppet.
Kan det bli så att ni kickar Tommy för Ante?
Per HApps: Hur mår den här TJ egentligen???
Dom uteblivna pensionsinbetalningarna är som vilken leverantörsskuld som helst...
Hur fan kan man säga något sådant i tidningen, dom där i föreningen har ju totalt tappat förståndet. Man kan väl inte kalla spelarna för "vilken leverantör som helst".
Synd att det fega aset nu avgår och bara lämnar sopor efter sig. Pisspotta sa jag.
Dom där individerna skulle vi ha röstat bort för länge sedan.
Dom senaste 3 matcherna måste väl vara bevis nog att tränarbyte är det mest meningslösa man kan göra..eller?
spud:
Hedman och Friberg ser jag gärna i Modo nästa år.
fredriko74: Kanske inte bojkotta, men däremot ska det vara helt tyst.
Det kan nog ta det också.
Jag visar nu upp dubbelmoral när jag säger att ALLA bör visa sin besvikelse och skita i att gå fler matcher innan kvalet, har innan tagit upp vikten av att gå och stötta laget för att få in viktiga pengar för kommande säsong. Men nu har jag gjort en kovändning, då laget tot skiter i vad fans är för något så tycket jag att just fansen ska visa sin besvikelse genom att inte backa upp.
Undrar om ledningen fått ut sina pengar i tid.
det har dom nog säkert.
Så Halonen fyllde 30 i torsdags. Verkar varit ett jädra firande om man ser till insatsen idag....