Per HApps: Alla måste inse fakta att detta TIK är inget slutspelslag utan är realist och tro att 9-10a är ok så länge vi har häng på dom platserna är jag nöjd.
Jaja torsk, men Timrå spelade inte direkt dålig i de 2 sista perioderna som jag såg, men Boyce, Dalhrot, Hedman har det jobbigt nu.
3p mot ougle och vi är på g igen.
Timrå Icon:
Ja det håller jag med om, i egen zon är man feg, puck stirrare och fel i position, tyvärr. VF mål var rena rama försvars missar.
Uppspelen är för ensidiga, VF läste och stötte sönder Timrå anfall.
Det är dock många etablerade spelare borta, och med friska spelare med idag hade det säkert blivit nått annat.
Vi kommer igen, det är många matcher kvar.
Lätta matcher kvar innan uppehållet:
Rögle (H)
SAIK (B)
LHF (H)
BIF (H)
MoDo (H)
jens_88:
Är ju för fa,,, inte aktiv i slottet, står ju som en staty, typ?
Det är nog dax att ge Sebbe en "NOLLA" i spelarbetyg. Han har inte mycket att ge framför mål.
Å så var Petter tillbaka på sin normala nivå.
Om Tomas Skogs: När han kom där från Mora så var han inte så bra i början....
Timrå Icon: Hudarn kan säkert kasta in ett par innan det är slit. Annars gör vi en helt ok kämpainsats med tanke på frånvaron. Mycket bättre inställning än förra matchen.
Petter säger faktiskt något vettigt om Timrå för en gångs skull. Våra slarv i egen zon i många matcher är jävligt jobbiga ibland. Robinson är nog värst på den punkten då hans normala passningsnivå borde tillåta mycket bättre pass i många lägen.
Fusk är vad det är.
I år borde vi stänga serien då reglerna är satta ur spel
Redigerad kommentar