Rallarn: Hur kan man vara så KAPITALT urusla att kommunicera med sina supportrar? Strutsfasoner när det bubblat hela veckan, sen inte ett ord om vad som hände mellan publicerad laguppställning och att Boyce spelar back och Carlson saknas???
Man får läsa i STs liverapport att Carlson ska få barn och det KAN vara därför han saknas. Att man aldrig slutar förvånas.
Andersson: Det är ju bara så genant att vi återigen har ett lag som hela ligan pissar på och garvar. Hoppas innerligt att detta rätar ut sig under säsongens gång men besvikelsen är överhängande just nu.
{297}: Stackars Svensson. I princip den enda godkända backen får stå och försvara laget. Men när man ser försvarsspelet i vissa sekvenser Cmore spelar upp så behöver man inte vara Einstein för att inse att Tränarn inte nått fram..
Vidrigt jobbigt att invänta matchen i afton. Det är en helt ny form av ångest. Som en otäck mardröm.
Jag brukar skriva:
- Giv oss frid. VINN!
Men nu skulle det fan räcka om några av våra spelare och ledare klev ur zombie-skalet och plockade fram lite enkelt jävla grundspel och en massa vilja och jävlar anamma!
OCH JAG VILL INTE HÖRA ETT JÄVLA ORD OM ATT VI FÖRSÖKER HITTA EN JÄVLA TYDLIGHET I VÅRT SPEL!
Frölunda -Timrå IK. Ångesten är bedövande. Jag mår faktiskt lite illa.
Spock: Fy vilken olustkänsla. Är nästintill apatisk inför tanken att det lär bli förlust, tankarna går mest åt att man hoppas man slipper sitta och skämmas som Timråit vad gäller försvarsspelet en än gång..
Rytter: Bara för att Americanos has flest importer och lägst antal svenska spelare i truppen betyder det väll inte att Americanos är en bunt legoknektar? /S
Att de sedan var super-duper integritetsfulla i Groppskandalen gjorde dem till B.O.W
{7043}: Nä men det blir inte lätt för ngn att lyckas när allt bara är en oreda. Jag tror att om Timrå skulle få ordning på spelet( ny tränare eller ej) så skulle vimse utveckling på flera händer.
Trodde jag, dåligt bandage...