Kerstin_k: Alvarez! Tänk hur mycket skit han fick förra säsongen! Tycker han visar lite klubbkänsla nu, ingen hockey-hora! Vi verkar vara det Växjö är för oss!
FAN att de bytte Fejk-Johansson. Han kändes verkligen som han hade en match där han agera som vissa målvakter på NHL TV-spelet där det typ blev något fel på AIn. Hade hade läckt som ett såll ikväll.
Rent visuellt behöver det där absolut inte vara ett band eller knä. Såklart oroväckande när någon inte kan stödja sig av isen, men det BEHÖVER inte vara katastrof.
Zäta75: Skönt med ledning, försvarsspelet blandar och ger lite idag men tycker det är ett steg framåt från senast, men hoppas verkligen inte det är något för allvarligt med Wedda för då behöver nog Kapanen börja trolla med plånboken.
Kerstin_k: Verkar så. Men är ju inte förens nu på slutet han fått spela lite PP iofs. Han växer säkert med ansvaret och han såg ju riktigt het ut på försäsongen där man såg han har ett bra skott!
Favoritarenor (och inte): Bortasektionen enda skamfläcken? Ja om man enbart ser till hockeyupplevelsen för samtliga kanske. Och då är jag definitivt med. Som jag konstaterat, då är SCA svårslagen. Jag har ju som bekant andra synpunkter också men för huvudsyftet, se hockey, har vi en topparena!