Swordster: Får tacka Kapanen just i inledningen som det verkar. Vf verkar få ett tryck med många chanser. Men man håller tätt än så länge..(lyssnar på hockeylive)
Dream Team: Hade hellre sett Raja-Hansson, men Raja gjorde en rejäl tavla i Leksand, har inte varit den stora back som han var ifjol, mycket pga skador skulle jag tro. Tyckte han ändå var på G innan uppehållet.
Känns ändå som vissa problem i bakre leden då vi möblerar om där varje match, kan inte kännas bra för de som det experimenteras mellan att inte riktigt ha hela förtroendet att spela till sig en helt ordinarie plats.
Skarin: Nej, visst blir man förvånad när man läser laguppställningen?? Poäng finns det visst chans till, men nu på förhand känns en seger som aningens svår..
Hälge: Enligt mig lite märkligt, även om Raja inte direkt var felfri mot Leksand. Backparet Hansson/Jäger mot Frölunda i Scandinavium känns inte på förhand som någon enkel uppgift direkt. Men men...... Timrå kan ställa till med ett kryss idag, chansen finns givetvis.
bejan: Hann inte skriva klart da jag blev utloggad! Som sagt Timratrojan gor sig bra harnere,da manga Danskar kommer fram(ler). Till er alla ett riktigt gott Nytt Timraar!!
"- Frölunda i Skandinavium är en av de svåraste matcherna vi har. Det är en "allt att vinna"-match. Dom är favoriter. Men vi slog dom i slutspelet i fjol och vi kan göra det igen. Jag hoppas att det blir i den här matchen, säger Kent Johansson."