Johan J: Det tror jag inte. Han är bara värdelös. Eller kanske snarare ojämn, för när han lyckas skärpa till sig håller han en rätt bra nivå, men inträffar det en situation som han inte riktigt hänger med i tappar han i regel matchen helt och blåser om han hade pipan i röven. Då är utvisningarna till synes helt slumpvist utvalda och många till antalet. Det brukar dessutom följa med ett par matchstraff på köpet i såna matcher.
Swordster: Tror att vi grejar detta, gäller bara att hålla tätt bakåt och inte göra försvarsmisstag.och hittills har det ju funkat! RÖD OCH VIT HOCKEYDYNAMIT!
Frella: Känns som att dom haft bra med tid på sig att spela till sig en ordinare backplats. Halva serien är ju spelad. Personligen tycker jag det finns backar som absolut inte håller måttet. Och jag skyller inte endast på spelarna ifråga. En kille som Mats Hansson ska inte behöva spela så mycket som han gjort. Han måste få utvecklas i sin egen takt. Tycker det är dags för Nubben att börja leta en bra back... Vi har ju faktiskt för få.
Swordster: Får tacka Kapanen just i inledningen som det verkar. Vf verkar få ett tryck med många chanser. Men man håller tätt än så länge..(lyssnar på hockeylive)
Dream Team: Hade hellre sett Raja-Hansson, men Raja gjorde en rejäl tavla i Leksand, har inte varit den stora back som han var ifjol, mycket pga skador skulle jag tro. Tyckte han ändå var på G innan uppehållet.
Känns ändå som vissa problem i bakre leden då vi möblerar om där varje match, kan inte kännas bra för de som det experimenteras mellan att inte riktigt ha hela förtroendet att spela till sig en helt ordinarie plats.
Skarin: Nej, visst blir man förvånad när man läser laguppställningen?? Poäng finns det visst chans till, men nu på förhand känns en seger som aningens svår..
Hälge: Enligt mig lite märkligt, även om Raja inte direkt var felfri mot Leksand. Backparet Hansson/Jäger mot Frölunda i Scandinavium känns inte på förhand som någon enkel uppgift direkt. Men men...... Timrå kan ställa till med ett kryss idag, chansen finns givetvis.
bejan: Hann inte skriva klart da jag blev utloggad! Som sagt Timratrojan gor sig bra harnere,da manga Danskar kommer fram(ler). Till er alla ett riktigt gott Nytt Timraar!!
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.