Befinner Du dig i Göteborg: TIK031 kommer att vara på Restaurang Babar från 17.00 idag. Där kan man tjöta med andra tikare, två-för-en är priset på drycken i baren och man kan naturligtvis hämta sina, genom TIK031 beställda, biljetter till matchen på Babar.
Sedan från ca 18.35 till SENAST 18.45 så kommer TIK031 befinna sig vid "skylten" utanför Scandinavium för att lämna ut resterande biljetter....
Domherrar Frölunda HC - Timrå IK Chef: ANDERSSON, Thomas LM1: JANSSON, Henrik LM2: SJÖDAHL, Johan
Friman SR: Jag tar och lyfter tråden samt annonsen om vad en stackars vilsen TIK-själ ska göra om den befinner sig i Göteborg idag:
Befinner Du dig i Göteborg: TIK031 kommer att vara på Restaurang Babar från 17.00 idag. Där kan man tjöta med andra tikare, två-för-en är priset på drycken i baren och man kan naturligtvis hämta sina, genom TIK031 beställda, biljetter till matchen på Babar.
Sedan från ca 18.35 till SENAST 18.45 så kommer TIK031 befinna sig vid "skylten" utanför Scandinavium för att lämna ut resterande biljetter....
fredriko74: Första perioden var bra tycker jag både om man kollar på vilka som leder och på spelet i helhet, domarna blåser inte på vad som helst än!! Man får hoppas att de fortsätter så, heja Timrå in med trean oxå.
Ambroo: Nu måste de spela tredje perioden på samma sett som de gjorde i första så kan vi vinna, någon som vet varför Kalle Koskinen inte spelar är det knäet som jävlas eller vad är det?
Folk här gnäller på Luleå. Kanske dags å gnälla på sitt eget lag. Knugga till linjemannen är ju inte så begåvat...haha. Jonte gör ju inte alltid så inteligenta saker.
Om Lule spelar huggarhockey, om dom fyller kriteriet, så visst gör Timrå de också!
Ambroo: Jo sant, Luleå höll på med offentliga avrättningar å tortyr på hög nivå. Timrå spelawr ju så lit regelboken idag att man kan tro att de är författare till den
Favoritarenor (och inte): Bortasektionen enda skamfläcken? Ja om man enbart ser till hockeyupplevelsen för samtliga kanske. Och då är jag definitivt med. Som jag konstaterat, då är SCA svårslagen. Jag har ju som bekant andra synpunkter också men för huvudsyftet, se hockey, har vi en topparena!
Chef: ANDERSSON, Thomas
LM1: JANSSON, Henrik
LM2: SJÖDAHL, Johan