Stark inledning av Svoboda.... Höll på bli en mardrömsstart. Att inte TIK kan se till att hålla ihop spelet så Svoboda får arbeta sig enkelt in i matchen.
gud: Jag tror det blir 0 - 0 ( Noll - Noll) Svoboda spikar igen och ingen kan göra mål. Då borde det logiskt bli 0- 0 Frölunda räknar ju också kallt med att inte TIK kan göra mål, det är väl därför dom stoppat in en 18 årig junior i mål.
Enda chansen är Svoboa spikar igen, tyvärr har förstafemman dålig udd framåt, om inte Sloan hittar målet snart? men denne är väl ingen målskytt så spelet kan börja.
gud: Äh, vad fegt. Jag tycker du skall sjunga Köppäbä-visan och bada i någon närbelägen fontän med en falukorvsring i munnen...om ni mot förmodan skulle leda med två mål och det är 10 sekunder kvar av matchen alltså.
Bergius: I kväll smäller det..Själv så tror jag på en vinst med 3 - 2 mot förortslaget..
Ska snart åka ner till Babar och med mig har jag en massa biljetter som ska delas ut till TIK031 medlemmar som givitvis ska skrika skiten ur sig och visa våra hjältar att vi är där på plats..
Psst.. Om Timrå IK leder med 2 mål och det är 10 sekunder kvar av matchen så ska jag att sjunga The final countdown..Jag har lovat Chief det..
Så om det låter som en stycken julgris i bakrunden i slutet av matchen!!
Isbjörnen2: Måste ta Erixon i försvar nu känner jag. Han spelade halva säsongen ifjol med ett ben brutet i foten som mörkades. Han tvingades att spela ändå då vi inte hade några andra backar att tillgå eftersom skadesituationen var ren ... | #Läs mer ·