T T: Jag tycker att det är bra om man går runt på så många som möjligt. De gör att man är pigg när det är dags för nästa B-P. Är det kanske rent av därför vi toppar B-P ligan?
Om jag såg rätt i går så spelade samtliga 17 utespelare någon gång i boxplay. Det borde vara ganska sällsynt, jag har nog aldrig sett det i Timrå i alla fall.
Hahl Bundy: Per Bäckman säger; "Timrå är det bästa motstånd vi mött i år".....hrrmmm...... Så här långt in på säsongen har man juh mött alla lag... Betyder det att vi ÄR bäst i ES ?? ;)
Ambroo: Han sa samma sak till PPV, och det va juh dessutom helt rätt. Man kan nog räkna timrås misstag igår på en hand, och man är effektiv frammåt. Då vinner man matcher! :)
Tant-Gert: "Tonerna på skellefteås supporterforum verkar vara att Tomas Larsson visar hjärta. Någon tyckte han var slut i huvudet medan majoriteten verkade gilla det hela.. "
Tomas Larsson har bl a Rocky Balboa som förebild (på SAIKS sajt)!!! Och han är visst en djävel på fotboll!? Där hjärnan tar slut tar nävarna vid...
Ambroo: folk är enögt... OSV OSV Låt dom hållas ...Timrå IK trivs bäst i undervattensläget... Das Boot teorin, du vet .... vi förtäcker storformen och lagets verkliga kapacitet schyyyy.... låt det förbli en hemlighet.... SLUTSPEL sedan kanske ...det åtråvärda....hmmmm you know what i mean....say no more, say no more...
Hm, kollade highlights på hockeyligan.se och man undrar ju om han som refererar har sett samma match som övriga hockeysverige; "Frölunda förde spelet" "Timrå skapar knappt någonting" osv...
Hahl Bundy: Bäckis fortsätter att vara stor: "– Detta var det absolut bästa motstånd vi mött i höst. Timrå bjöd ju inte på någonting under hela matchen."
El Maco: Hmmmm. Jag älskar inte heller Bäckman. Harald Luktner och hela Modo gillar jag inte. Men jag gillar när man kan se nyktert kring matchanalyser.
Skarin: Nu är det i och för sig rätt sällan som även jag bär en t-shirt med texten "Harald Lückner är en gulleplutt" Dock älskar jag inte Bäckström bara för att han säger Timrå var bra idag.
Tonerna på skellefteås supporterforum verkar vara att Tomas Larsson visar hjärta. Någon tyckte han var slut i huvudet medan majoriteten verkade gilla det hela..
Annars avundas jag inte den frustration och smärta de känner därinne. var och varannan har bilder på tränare/styrelse som avatar med undertexter som "avgå"..
Jag njuter istället av dages fina seger och knäpper på hockeytorsdag på svt.
Skarin: Nu är väl Bäckström normalt inte ett under av sportslighet heller. Skön kommentar om att Särkijärvi satt och grinade när de spöade DIF förra veckan.
Ambroo: Ja den dagen Harald Luktner häver ur sig en sådan klok matchanalys efter en förlust ska jag gå på tungan till hockeyns huvudstad......... Stockholm.
Jaji, Skansen har inte längre någonting med hockey att göra. "Mesta mästarna"... My ass! Men visst, det är väl bra att det finns en ursäkt för den sporten även i huvudstaden...
Inväntar nu målkavalkaden från bland annat Göteborg...
Kevin O Shea: han har ju varit med bobbarna. Borde blivit folk av honom kan man tycka när man får vara med i Timrås organisation. Kanske spelade med farmarlaget för kort tid för att de ska ge effekt?
fyfaan vilken skön seger!!!!! nu sover man gott inatt och när klockan ringer 05:00 imorron vaknar man med ett stort leende som kommer att vara hela dan på jobbet inför alla frölundafans där,sen när jag kommer hem så ska jag fortsätta att gapa stort och hälla i mig en jävla massa pilsner.
El Maco: sju matcher till så är vi förbi (förutsatt att hv förlorar åtta raka och att resterande lag framför snör ihop skridskorna med varandra så att ingen direkt produktion framåt uppstår.