1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

GO TIMRÅ GO

« · 31829 · » Till forumet

Sv: GO TIMRÅ GO
Cassel utvisad med ett par minuter kvar :(
Kommentera

ooj oj oj casselstål utvisad
Kommentera

Nu har modo powerplay, IGEN!
Kommentera

kämpa nu då. Jag vill ha poäng i dag..
Kommentera

Kämpa kämpa kämpa å jag blir ett nervvrak på det här.

TIMRÅ IK MOT NYA FRAMGÅNGAR KÄMPA PÅ KÄMPA PÅ
Kommentera

Freddan är timrås ängel just nu...
Kommentera

UNDERBART!
Kommentera

Kan det stämma. Vore skönt med 3 pinnar för engångs skull.
Zetterberg dominerar.
Kommentera

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
FAGEMOOOOOOOOOOOOO&ZÄTAAAAAAAAAAAA.
Radiosporten tycker att Z är otrolig hoppas den där på Sikta mot stjärnorna analytikern Anrell hör detta,han är mysko
Kommentera

Tack, LINUS, tack.
Kommentera

Ja tror inte det är sant!! timrå gör 3mål i en o samma match!
Kommentera

Va fan är backarna skärpning för fan..........
Kommentera

Vi kommer igen Molla kommer att leda grabbarna mot seger.

KÄMPA TIMRÅ VI KAN DETTA (VINNA)
Kommentera

Varför ska dom släppa in ett mål i början av varje period
Kommentera

??? Varför, varför, varför?
Kommentera

HH:
Nu blev jag förbannad igen när jag läste det namnet..F-n..
Kommentera

AIK-SSK 1-4 Domare U,Rönnmark
Kommentera

nån som vet vilket lag som håleri matchen mellan tik-modo
Kommentera

Liv vart utbytt efter 0-4 nu är det Bo ahl som står 0-3 till Ahl..
Kommentera

Nä det ser bra ut tycker jag .
Nu kör vi över dom i sista perioden KROSSA...
Kommentera

Måste vara fruktansvärt svårt att vara tränare för ett sånt lag som Timrå när det görs så många enkla misstag utav enskilda spelare. Är det inte målvakten så kan man då ge sig fasen på att en back lyckas ställa till det. Individuella misstag har varit oroväckande många i höstens matcher, lyckas man minimera de då blir det segrar.
Kommentera

Måste försöka komma med något vettigt, hmm hjälp hur gör man???

Alla som var på Hockeyn igår, la säkert märke till att vändningen komit, vad var skillnaden på laget gämfört med för en vecka sedan,,,,Jo tyckte själv krigar viljan över hela banan, även i mittzon (Kanske läst G-B i ämnet) som spökat lite, Backarna var allertare och agresivare och var inte ute och vimsade i pereferi utan gick mycket hårt på kropp och puck framför mål, och alla funkade som ett lag dom spelade som dom gjort förr, vågade ta utvisningar, tanken jag vill inte bli synda bock var bortblåst, var mer jag vill ge allt för laget,,,,,Och jag lovar er den mentaliteten kommer att ge utdelning,,,,,

Om "Z" då lugn han var ju inte direkt ofarlig igår då han hade en mer offenciv roll, tyckte mej se att det var farligt så fort han var inne, och TÄNK, det var bara millimetrar från att han målat,,,

Några rader om Herr Anrell, tror han är ute efter samma som Challe, dvs Riddewalls efekten, dvs irronisk kritik mot Timrå och supparna tänder på alla sju, och själv sitter dom i ett hörn och myser,,,,,,
Kommentera

Visst är det ett trendbrott trots förlusten.. kämpaglöden på topp.
Nu är hälften av matcherna i grundserien spelade för Timrås del.
Kom ihåg att det bara är hälften, alltså kan vi hoppas på en starkare andra hälft av säsongen och att andra lag kraschlandar, allt kan hända.. Hoppet överger inte mig. Nu måste det fightas lika bra som de senaste matcherna.

Jag håller med Bo Wasa i iakttagelsen om det bristande intresset för bortaresor. Det var ju bättre under tiden i norrettan.... Kycklingar stannar hemma är min kommentar.

I Aftonbladet häromdagen stod det ju om lag som gått in i kris, hur det går till rent psykologiskt, där tror jag att zätas uteblivna poängskörd haft en viss betydelse. Men nu har laget kommit ur hypnosen och fått på blåstället och ökat farten, det är det jag ser i dagsläget. Laget..och möjligheterna.
Angående skribenten i ovan nämda kvällsblaska, va hette han igen, Anrell, så är han ingen hockeyauktoritet i min värld.
Ibland träffsäker men ibland fruktasvärt astigmatisk i sina försök att pricka rätt.
Vet inte om han ska polera glasögonen, provocera pelargoner på sitt småputtriga sätt eller om Challe har något tips till honom efter lång och trogen tjänst. Kanske måste han bara vässa pennan lite mer?!!
Kommentera

det blev en förlust igår..men ändå så känns det bättre nu än tidigare..det verkar som det börjar släppa..kan det vara så att det har gjort det??kommer på mig att tänka på kenta..han som gjorde låten just idag..är det någon som minns?? en annan postiv grej som känns bra,Dj Hemp har ökat sina besök här inne..det känns tryggt..mera Dj Hemp till folket..
Kommentera

Anrells söndagskrönikor i AB är fina att somna till. Den som orkar igenom dessa ökenkrönikor förgyllda med endast en brutal bild på objektet "himself" i sina glasögon från medeltiden. (Han är säkert ovänn med alla optiker också) borde få någon forma av uthållighetspris... Förlåt Anrell. Men dom kan du inte skriva annat än fullständigt trött och bara sugen på mer pengar.

Som alla vet så är Anrell pelargonkungen. Han är expert på att smöra för klimakterietanter. Inget fel på klimakterietanter, men dom är rätt långt från ishockey...

Men gillar man blommor och likt
Färdinand sitta under en korkek så förklarar det kanske hur man kan tycka att LHC har Sveriges bästa publik. Farbror Anrell borde byta sin rockiga T-shirt och omöjliga kavaj mot lite klarsyn och mer engagemang. Varför så trött Anrell?

Annars så håller jag med farbror Anrell i det han skrev i sin floskelbok 2000.

Simma lugnt. Grodorna finns överallt bland oss... Var snäll mot dom.

Varsågod och skölj Anrell.
Kommentera

I stället för att klaga på domarn skall
vara glada över att TIK spelade jämt mot Sveriges
formstarkaste lag HV71. Lyssnade på radiosporten
och enligt dem var det Timrås bästa match på länge.
Forsätt i den här stilen så kommer Tik ta poäng av
många lag .
Kommentera

Vad Anrell har sagt om zäta är en sak.... Hans bedömning av publik nåt annat. Pinsamt att gnälla på en helt neutral person för att han råkade gilla just LHC's publik bäst......
Kommentera

Äh! Anrell är ju mest ute efter att provocera, inte analysera... Typisk kvällstidnings-journalistik - ignorera skiten...!
Kommentera

Octagon: Vi kan väl utnämna Anrell till Aftonbladets flopp 1.
Kommentera

Att säga att Zäta är årets flopp är ett tungt vägande bevis för okunnighet... Han har en annan roll i Timrå än vad han hade förra säsongen. Det verkar vara omöjligt att förstå. Att det sedan finns människor som inte förstår sig på hockey och tror att prestation enbart mäts i poäng är sorgligt. Zäta är en fantastisk spelare som genom sin tid i Timrå även fått chansen att ta en ledande roll och utvecklas defensivt. Inom kort kommer han att rankas som en av världens bästa tvåvägsspelare.
Kommentera

Vårt Timrå gjorde i alla fall en bra match i går, Så jag tycker att hoppet lever.
In med DeRouville i målet mot MoDo så kan det bli 3 poäng.

Timrå IK är dom bästa.
Kommentera

Det var ju en "lysande" kommentar. Antar att du tycker att dina omdömen är "mycket" bättre.
Kommentera

Men förfaan, man kan väl inte tro på Lasse Anrell. Det är ju bara lyssna på vad han säger om Zäta - årets flopp, skulle inte tro det. Han har varit bra alla dom matcher jag varit på.

Sen att dom övriga i laget inte gör så mycket kan ju inte han rå för. Så att lita på Lasse Anrell är som att lita på en blind höna.
Kommentera

Redax 2: Nä, kanske inte. Ifrågasatte bara kommentaren om Lasse Anrell.....
Kommentera

Moby Dick: Har varit i Stångebro några gånger jag oxå och så j-kla imponerande var det väl inte... Sittplats enda insats var i princip att skrika efternamn på spelare (därvidlag inte sagt att Timrås sittplats är så mycket livligare...) förutom då den gången någon tokf-n slängde in en tennisboll...
Kommentera

Redax 2: Dålig upptagning ? Mikrofonerna stod närmare klacken i Timråhallen och längre ifrån i Linköping ? Tillfället när dom sände ifrån de olika hallarna ? Du har fel på öronen ? Slump ?

Förklaringarna kan vara tusentals..... Har varit i båda hallarna och jag kan säga att det är ett fruktansvärt tryck i Linköping. Häruppe är det mest klacken som låter......
Kommentera

De som följde matchen via Radiosporten kunde konstatera att från utsändningen i Timrå hördes en klack i bakgrunden i nästan varje radioinslag medan man från Linköping ofta hörde individers enskilda tillrop. En slump eller en indikation på ngt..?
Kommentera

anders85: Tja, jag litar nog mer på en kille som förmodligen sett alla ES-lags publik. Men det är klart, du vet säkert vilken publik som är bäst efter nåra matcher uppe i isladan (ironi)
Kommentera

Moby Dick:
Ja lita på Lasse du för han har väl aldrig haft fel förut (ironi).
Kommentera

The Great One:
"Lasse Anrell skriver vidare att LHC har bästa hemmapubliken. Tror inte att Lasse har varit i isstadion... "

Och du har förstås varit i LHC's arena och kan avgöra vem som har den bästa publiken ? Tror nog Lasse har lite bättre koll på vilken som är den bästa publiken i landet.....
Kommentera

:-D

Du vill få sista ordet.....OK!

En diskussion om domarinsatsen under gårdagskvällen mellan VI SOM VAR DÄR la du dig i utan att veta ett dugg.
Det är det jag blir djävligt less på!

Du, liksom detta ämne är för mig pasé.
Kommentera

Det var två personer som avgjorde matchen igår....Liv och Freddan där är den stora skillnaden på att vi inte fick med oss åtminstone en poäng igår.....Svårare är det inte om man såg matchen...

Sen att Rönnmark bara tog en utvisning på HV tycker jag säger allt om hans agerande igår och jag vidhåller att det var SKANDAL.
Att han endast hittar en utvisning i en hel hockeymatch på motståndarlaget visar hur dålig han var, men jag har heller aldrig påstått att det var domarens insats som avgjorde matchen.

Däremot var det målvaktsspelet som var det avgjörande och där måste det hända saker, det håller inte på den här nivån att vara bra i varannan match.........
Kommentera

Shadar Logoth:

Du är rätt löjlig själv. Det gnälls för mycket på domarna, vilket man blir jävligt less på... Klart slut!
Kommentera

hemp: Att du fäster så mycket vid vad "Enögda lokablaskor" inte skriver.... :-D

Bör återigen påpekas, då du verkar ha svart att läsa innantill, att domaren INTE avgjorde matchen utan vara bara dålig, något du inte håller med om fast du inte sett matchen....

Märker du inte att ditt agerarande är rent löjeväckande....?

Då detta inte gagnar gästboken kan vi väl ta detta via mess i fortsättningen?
Kommentera

Lasse Anrell skriver vidare att LHC har bästa hemmapubliken. Tror inte att Lasse har varit i isstadion...
Kommentera

The Great One:

Ja, de är ojämna. Där håller jag med. Men de borde som sagt inte missgynna Timrå speciellt...

Ta hit "Dimman", så slipper vi bekymra oss för ojämna domarinsatser - Då fixar sig allt (he he)...!

Ni är alltså nära släkt, du och Bo wasa...?
Kommentera

Bo "wasa": Det var därför han fick ett plus av fem möjliga i Aftonbladet.

Lasse Anrell sågar Timrå och z:a i en krönika i dagens Aftonblad. Han skriver bland annat att Z: inte har gjort någon bra match i Timrå...
Kommentera

Jag tycker domarna håller en bra klass-insatsen i går var klart godkännt förutom möjligtvis då friläget. Tycker inte heller jag ser så många hemmadomarna som förr om åren - där har kåren blivit betydligt bättre.
Kommentera

Dj hemp: Laget räcker inte till, det vet vi. Men domarna är fortfarande alldeles för ojämna. Hade vi legat femma i tabellen hade jag skrivit samma sak. Det är fullständigt skandal det som Dag Olsson håller på med. Han måste ta tag i problemet nu.
Kommentera

Shadar Logoth:

Inte så mycket som ett ord om domarinsatsen i dagens ST... Därmed drar jag slutsatsen att du och vissa andra här är alldeles åt helvete för enögda... Det är laget som inte räcker till... Men nu hoppas jag på nya tag med "Molla" vid rodret!

Friskan:

Korsfästelsen finns ständigt i mina tankar, det har inte gått en vecka sedan jag skrev det där ännu...
Kommentera

« · 31829 · »