Johan J: Ja det här får man vara nöjd med,med tanke på vilka som vilade,får läsa challes kommentar och matchbild i st imorn.drar väl inte nån stor växel på detta men det är alltid kul o vinna.
Seger men tvivlar på att det var något skönspel från något av lagen ikväll. Roligt att Åkerlund fick hålla nollan. Verkar som SaiPa var det förande laget ikväll.
73Sjöbba: Ja jag är där och tittar ochså,svårt att få nån bra matchbild där tycker jag.tittar man på lineup där så står det att sebestian erixon spelar i andra femman det måste väl vara fel,är inte han på väg till ryssland?
Portello: Jag tackar o bockar för svaret,jag har annars lite problem med min dator att logga in,och det är enbart på hockeysnack,har pratat med en del så kallade förståsigpåare men ingen kan ge ett bra svar.
T T: Ja det här blir inte nån lätt match,huvaligen med så många borta,men vi får hoppas på det bästa.Nån som vet om denna sida legat nere idag,eller är det min dator som ånyå levat sitt eget liv?
Riktigt schysst att ge sundsvall hela vinsten av timrå-modo matchen,det bör ju bli bra mycket mer än om den spelats i gärde. Tycker det är helrätt av timrå att bidra till dom andra klubbarna.
Uddan, mfl: Han missar inga. TIK har i nuläget 2 målvakter 8 backar och 13 forwards under kontrakt. Att Robban tillsammans med Moe och Koskinen inte går in på 4 kedjor och 3 backpar är en miss, men inte en miss på det viset att han glömt dem.
Ambroo: Men Tomas Ros har ju visat under lång tid nu att han inte kan så mycket om det här med hockey, så.. Men det är ganska roligt att läsa det ändå, t.ex. det senaste han skrev om hockeyspelare och långtidskontrakt, fy fan vad smart han måste ha känt sig då.
Ambroo: mm satt och tänkte på våra junisar när ja lästa artikeln.. Men de kommer att visas sen att vi har fler spelare i truppen än va snubben på AB tror sig veta..
Uddan: Han är rolig angående kommentarerna om TIK, då man kan läsa sig till att 4 andra lag också "bara" har 23 spelare i truppen. Själv anser jag att vi har 26 som är kapabla med tanke på Erixon x2 och OJ. Sen att Robban inte skulle slå sig in på 12 fw känns väl sådär och jag sätter även frågetecken för resten av de geniala sammansättningar som Rosen gjort...
mikenomad: Tror ChipsDick gjorde det medvetet. Han visste att han skulle bli avstängd över jul och nyår. Nu får han vara hemma och umgås med släkten och barna och käka chips och dricka öl, istället för att åka till Östersund o Vimmerby bla.