1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

591308 inlägg · 6216 ämnen

GO TIMRÅ GO

« · 901966 · » Till forumet

Sv: GO TIMRÅ GO
Dream Team: jo fast det är väl så dom lirar i Finland, dom skjuter på allt nästan.
Kommentera

dr-nix: Ja, de sköt nåt hiskeligt med skott. Statistiken för vår målvakt måste vara rätt behaglig läsning:

Timrå:
Shots10,5%
(6:6:7) 19
Saves100,0%

SaiPa:
Shots0,0%
(12:14:8) 34
Saves 89,5%
Kommentera

fighter: det är ju bara försäsong trots allt och man är långt ifrån ordinarie.
Kommentera

Johan J: Ja det här får man vara nöjd med,med tanke på vilka som vilade,får läsa challes kommentar och matchbild i st imorn.drar väl inte nån stor växel på detta men det är alltid kul o vinna.
Kommentera

Jag vägrar tro att Åkerlund "sög fett" ikväll då grabben räddade 34skott (försäsong eller inte så är det bra).
Kommentera

Seger men tvivlar på att det var något skönspel från något av lagen ikväll. Roligt att Åkerlund fick hålla nollan. Verkar som SaiPa var det förande laget ikväll.
Kommentera

Johan J: 2-0 ska det vara så klart.
Kommentera

Timrå - SaiPa 3-0 (2-0, 0-0, 0-0)

1-0 04.11 Axelsson.A (Svensson.B) PP1
2-0 06.35 Jonsson.R (Koskinen.K, Andersson.E) PP2

Skott: (6-12, 6-14, x-x)
Utvisningar: 18-24
Kommentera

fighter: 1.40kvar och finnanra plockar målisen, snart kissar jag på mig.
Kommentera

73Sjöbba: Ja jag är där och tittar ochså,svårt att få nån bra matchbild där tycker jag.tittar man på lineup där så står det att sebestian erixon spelar i andra femman det måste väl vara fel,är inte han på väg till ryssland?
Kommentera

T T: Fin gest att ge Sundsvall Hockey och Kovland del av överskottet. Vad säger gnällspikarna nu då?
Kommentera

dr-nix: Hur vet du det lyssnar du på nån radiokanal eller har du nån polare där?
Kommentera

Det verkar ju knappast som att TIK dominerar direkt. Positivt att Åkerlund hållit nollan än så länge.
Kommentera

dr-nix: Ok men jag har haft problem av och till,ibland har det hjälpt med att reseta modemet.2-0 härligt fortsätt så!
Kommentera

dr-nix: Härligt! Mycket Robin Jonsson idag. Strut och dokumentär samma dag. Inte illa!
Kommentera

Yep.
Kommentera

dr-nix: Vilken bra start, 2-0 efter 6 min!
Kommentera

fighter: har haft problem med hockeysnack hela dagen också, sidan började funka igen bara för några minuter sedan (för mig iaf).

04.11 1 - 0 PP1 TIK 16. AXELSSON, Anton
(19. SVENSSON, Björn)
Kommentera

fighter: 1-0, Lill- Pebben. Gött!!!
Kommentera

Portello: Jag tackar o bockar för svaret,jag har annars lite problem med min dator att logga in,och det är enbart på hockeysnack,har pratat med en del så kallade förståsigpåare men ingen kan ge ett bra svar.
Kommentera

Dags för TIK-SaiPa. Lander och MPS lirar.
Kommentera

fighter: HS har varit otillgängligt hela dagen.
Kommentera

T T: Ja det här blir inte nån lätt match,huvaligen med så många borta,men vi får hoppas på det bästa.Nån som vet om denna sida legat nere idag,eller är det min dator som ånyå levat sitt eget liv?
Kommentera

Riktigt schysst att ge sundsvall hela vinsten av timrå-modo matchen,det bör ju bli bra mycket mer än om den spelats i gärde.
Tycker det är helrätt av timrå att bidra till dom andra klubbarna.
Kommentera

Med de tre J20-spelarna så saknas det åtta man i kväll då.
Kommentera

Blir intressant med debutanterna i kväll.
Kommentera

Rox: Det här var den senaste länken på den här tråden...
Kommentera

...men det är ännu inte klart att allt sänds.
Kommentera

Litet inslag med TIK-löften.
Kommentera

"Det är lite "Zäta" över honom, men mer aggressiv."
Kommentera

Ambroo: möjligt men då ska han inte skriva heller nåt :)
Kommentera

Uddan, mfl: Han missar inga. TIK har i nuläget 2 målvakter 8 backar och 13 forwards under kontrakt. Att Robban tillsammans med Moe och Koskinen inte går in på 4 kedjor och 3 backpar är en miss, men inte en miss på det viset att han glömt dem.
Kommentera

Danne_l: Men ändå missade han 2 backar.
Kommentera

Uddan:

Snubben på AB använder sig av Timrås hemsida som underlag när han skriver texten, och där har Timrå en trupp på 23 man.
Kommentera

Frella: även Kalle K
Kommentera

Ambroo: Moe saknades väl också i den där sammanställningen, eller var det bara jag som var blind?
Kommentera

Ambroo: Men Tomas Ros har ju visat under lång tid nu att han inte kan så mycket om det här med hockey, så.. Men det är ganska roligt att läsa det ändå, t.ex. det senaste han skrev om hockeyspelare och långtidskontrakt, fy fan vad smart han måste ha känt sig då.
Kommentera

Ambroo: mm satt och tänkte på våra junisar när ja lästa artikeln.. Men de kommer att visas sen att vi har fler spelare i truppen än va snubben på AB tror sig veta..
Kommentera

Uddan: Han är rolig angående kommentarerna om TIK, då man kan läsa sig till att 4 andra lag också "bara" har 23 spelare i truppen. Själv anser jag att vi har 26 som är kapabla med tanke på Erixon x2 och OJ. Sen att Robban inte skulle slå sig in på 12 fw känns väl sådär och jag sätter även frågetecken för resten av de geniala sammansättningar som Rosen gjort...
Kommentera

Se där aftonbladet har samma femmor som mig nästan.. =)

Se länk.
Kommentera

epa: Dem har väl nästan alltid släppts ungefär en vecka innan premiären?
Kommentera

Är det nå´n som har koll på när biljetterna släpps?
Kommentera

Storvisnt för obcats mot Björklöven i afton. 7-2.
Ett styrkebesked av dem lr ... ? Spännande är det iaf :)
Kommentera

Moderatorer är bra..ibland drar det iväg över linjen..o då känns det bra när någon rättar upp det hela igen...
Kommentera

När släpps biljetterna till premiärhemmamatchen?
Kommentera

Ambroo: Ja, Kupec har lämnat.
Kommentera

« · 901966 · »