T T: Såg en annan intervju på PPV förra veckan, han verkar vara en härlig kille. Kan vi bara få tillbaka lite forwards så vår topp blir lite bredare ska detta nog kunna bli bra.
T T: Hur många matcher har han lirat? Minns att någon lade upp den länken för någon vecka se eller något och då hade han bara 1 poäng, så han verkar komma igång nu, hoppas jag iaf :)
Hahl Bundy: Aa jag vart förvånad jag med men de är väl klart de är väl bara vi supportrar som inte skulle prata bra om Modo, spelarna har de säkert annorlunda :P
Hahl Bundy: Han verkar ruskigt sugen på att komma hit och tro de eller ej, men Miloslav Horava hade prata bra om Timrå och sverige till Petr och han säger att de blir kul att få chansen att vinna något stort, känns skitskoj och ska bli intressant att följa Tenkiii.Sen finns det en artikel om Dan Jablonic och nästa år förväntar jag mig mer från ST som dock satsat på lite annat i och för sig.Men Dagbladet ger både mer och bättre läsning i år :)
Idag kom ju dom där hockey bilagorna från ST och Dagbladet och jag har båda 2 här och kan säga att det var väldigt rolig läsning, Dagbladet utklassade dock ST då dom hade mycket mer läsning och dom har även ringt upp Petr Tenkrat och det var skitskoj att läsa, GO TIMRÅ ! :D
gud: Okej, då vet jag, hoppas det stämmer! :P Jag ska nämnligen dit med några frölundaiter, så jag bokar platser på sektionen brevid så kanske jag kan komma och hälsa på där uppe på sektion M och skrika lite :)
T T: Jösses j-vlar. Virus av alla... Nu börjar det bli lite väl jobbigt. Dessutom har SvD tippat antingen 1.a eller 2.a (Exakt vad vet vi snart...). Det känns ju helt fel. Vi skall ju vara underdogs, "Das Boot" och så vidare. Inte favoriter...
Det Challe säger i den här intervjun om defensiven i form av styrspel tyckte jag var intressant. Sen ska vi väl bevisa vilken klack som är den bästa i hockey? :)
gud: Ja det är väl det som är grejen... Det känns som sagt som att mönstret går igen, men samtidigt så är det ju så att så länge man gör fler än man släpper in så ska det nog fan gå till slut.
Dream Team: Jaha det var den försässen det. Få se nu då... 9 matcher, 5 vinster, 2 kryss och 2 förluster (mot BIF). 23 gjorda mål och 17 insläppta. Det ger alltså ett snitt på 2,5 mål framåt och 1,8 bakåt. Pyörälä poängkung osv...
Isbjörnen2: Måste ta Erixon i försvar nu känner jag. Han spelade halva säsongen ifjol med ett ben brutet i foten som mörkades. Han tvingades att spela ändå då vi inte hade några andra backar att tillgå eftersom skadesituationen var ren ... | #Läs mer ·