1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590690 inlägg · 6217 ämnen

God Jul

« · 475666 · » Till forumet

Sv: God Jul
orion: det är ett knåpgöra de här med..
Sa Foppa o led..
Kommentera

orion: säg inget ont om Ö-vik det är ett vackert samhälle........ i backspegeln..
Kommentera

RödVit: Nice!

"Jobbar hårt varenda dag
MoDo är inget hokkylag!"

"MoDo-Alfredshem
bäst när alla har gått hem"
Kommentera

RödVit: Det är bra att MoDo finns, de svaga ska ha nånting i samhället med de kan ty sig till..
Kommentera

orion: Tidigt uppe o sent isäng..
Ger inte MoDo en poäng
Kommentera

RödVit: Timrå har ett lag, ett lag med stolta rötter!
MoDo har en kung, fast han har trötta fötter...
Kommentera

orion: Var o en måste ro med de åror de har...
Men MoDo Har bara känsliga Foppa fötter kvar...
Ähh Tar en öl till
Kommentera

RödVit: Jag råkar vara en av dom dödliga som har initialen ÖL, men det sorgliga är att jag gillar vin, så jag borde ha hetat Viktor Ingvar Nilsson, eller nåt...
Kommentera

orion: Om en öl till kanske...;-)
Kommentera

RödVit: Fegis!
Kommentera

orion: Du har rätt...du får en femma..
Kommentera

RödVit: Ge mej en femma själv dårrå...
Kommentera

orion: En fyra för den på en skala av fem..
Kommentera

håckla:
Midvinternattens kalla bud:
Stjärnorna gnistra och glimma.
Kan dock försvinna, store Gud
rakt in i NHL-dimma!

Kippro och Aki, Zetterberg
kanske tvingas bekänna färg
lämna rödvitt för stålar
för Guld vi ändå skålar!
Kommentera

GOD JUL ALLA TIKARE!! :)
Kommentera

God Jul

/Gävle
Kommentera

Kalle K: Håller med !!! God Jul alla Timrå ik älskare !! nu väntar vi på slut spelet ..............
Kommentera

God jul alla Timrånissar, och kom i håg att Tomten är Röd/vit.

Timrå IK är dom bästa.
Kommentera

Ja godjul då alla tikare och annat löst folk..
hoppas tomten kommer till er idag, mig hoppar han över iår.

in med pucken i mål in med pucken i mål.....
Kommentera

Dream Team: haha ja jag gjorde mitt bästa med penna tyg och plastpinnar ;) Gävletikare som jag är ;D blir iaf bra drag, bara 140 biljetter kvar att köpa så jag tog det säkra före det osäkra och köpte biljett jag med :)
Kommentera

RödVit: Ja, osså blev jag ålagd att vara tomte oxå...... En gammalStenmarksjackarock i brunt har jag ju...... tjat tjötaaaaa, ja jag gårmed på det......klick....
Satan i gatan, jag har inte bara trakterat 24 ägg och kokat grönkål,vilket ej rimmar med min jul, nu ska jag dessutom vara Tomte, vilketsäkerligen tros av vissa "Nissor" och "Nissar" ändå..... He he he vadfaaan, vet ni vad som nu driver mig till detta???? Jo att få visa allaFrölunda föräldrar att deras barn bara ÄLSKAR TIMRÅ IK för det kommerjag som Tomten se till ;-), lita på mig..... Jag har redan sett utstassen och den kommer naturligtvis domineras av rödvita färger, dockfinns ett par frånbörjan röda brallor som det nu skvätts lite förmycket schackrutig färg på, men de är i majoritet röda bland detsvartvita.....
På huvudknoppen på Tomten kommer det finnas en SSK mössa, det  kandom gött få i halsen, de som här nu har fått en illution om att GAIS uppfannbandyn vilket en del GAIS:are tycks tro eftersom de har adopteratHöjden Bandy ......

Och vad kan TIMRÅ IK lära sig av detta....? Jo, att inte gå på denenkla att vara Tomte för då vet man aldrig när julen tar slut och närallvaret börjar.... På annandagen ska TIK iallafall vara på tårnatipptopp......;-)

Har jag inte sagt det förr.... Ho Ho Gooood Jul......

FORZA TIK...........alltid, alltid............
Kommentera

Friman SR: Bra jobbat,själv tar jag en liten öl o gluttar bakom gardinen efter tomten...God Jul o Gott Nytt År på dig..
Kommentera

God Jul Tråden: Nu är grisen död, skinkan kokt och knorrlös, blev docklite för salt för min smak. 21 ägg är kokta, jag är chef överägghalvorna och det behövs 11, de övriga 10 går till en typiskjulhögtid enligt mig som älskar sommaren och segling, Gubbröra....Mmmmmmidsommar, kanske då da.....Sen hade jag ju förberett mig....Heheeee, i min iver så kokade jag bort griljeringsägget och de tvågulorna som skulle knorra till Gubbröran..... Fick raskt gå till hon på hörnetsom bara leende tittade mig strax under bältet och log pilimariskt: Duhar ju redan köpt 21 ägg, vill du ha sex till????? Ja, tre kan jag juspara fast det visste ju inte hon...;-)

Sen har jag rimmat på alla paket, jag vill inte bara ge jag vill oxåväcka tanke och sätta lite griller rillor i skallen på mottagaren.......

Men nu önskar jag framförallt  hela TIMRÅ IK en riktigt God Jul..... Ät inte så förbannatoglykemiskt nu för Ni ska vara tipptopp på tårna på Annandagen.... ochalla andra dagar efter det eftersom jag hoppas ni har lärt er något avtidigare vilor.......

TIK031 möter upp i Kinnarps och naturligtvis även på Scandinavium den 11/1.....

God Jul, God Jul, det är inte snön som faller, inte i Götet i alla fall........;-)

FORZA TIK........alltid, alltid.......

Kommentera

Frisco: Ser väldigt vintrigt ut för tillfället.
Kommentera

Dream Team: Det vore nåt det. Annars passar Övik Centrum perfekt för det just nu.

Nygatan är ett vintrigt paradis just nu med snö i massor och omkullblåsta julgranar.

God Jul
Kommentera

Frisco: Jepp, det kunde också ha varit att föredra vid julklappshandel eller mellandagsreahysteri för att få bukt med misshagliga personer och slippa parkeringsproblem. Fast apostlahästarna funkar ganska bra de också.
Kommentera

Frisco: Vi kan ha plogbilsrally i Timrå med omnejd med. God och vintrig jul.
Kommentera

Paddan: Plogbil är väl att föredra vid sånt här väder om man ska ut och åka.
Kommentera

Paddan: Jo han verkar vaken han. Nu blev det en djupdykning så Per i skåpet dök upp, das boot...!

Bättre en Scania plogbil när det snöar än en Zamboni när det töar...
Kommentera

mike66: Det jag vet är att du gillar oss jämtar-

Westerlind
Jag (65Selander)
Movve (your special friend)
Kommentera

mike66: Så jag ser att herr Per Vers gör hembesök i gästboken igen. Trodde han hade fullt upp med att besöka alla rimstugor just nu.

Hmm, verkar som att det blir en vit jul i alla fall. Värsta snöstormen i Bjästa för tillfället. Himla tur man inte kör plogbil...
Kommentera

65selander: På annandagen så hoppas jag givetvis på en gyllene dusch över hela Brynäslaget...
Kommentera

mike66: Gyllene dusch vete f-n om man gillar....

En kompis från Dalarna somdu har träffat fick special gjorda blandare i 50-års present. Skitsnygga blandare i Brynäs färger från den nämda fabrikören.
Kommentera

Smokey: God Jul på er igen då alla tokjävlar. Apropå duschar, morabor, Moverare och andra avarter så hittade jag en liten pervo julklapp på den här sidan: www.moraarmatur.se/nyhemsida/duschar.htm

Ps. En gyllene dusch har ingen dött av...!

Gojul - hohooo
Kommentera

65selander: Njae nog överdrev jag nog allt lite där, så illa är det inte :-)

Skall ju ut med tidningarna imorrn på julaftonsmorgon innan 3 dagars vila väntar!

Men man blir trött av busvädret och jäkten!

Synd att du inte bor i Y-län och kunde rattade in Radio Västernorrland P4, jag önskade alla en riktigt God Jul & Gott Nytt År och ombad att ni skulle krama varandra i trafiken och köra försiktigt.

Bättre fem minuter sent än att aldrig komma fram och låten som ackompanjerade denna hälsning var "En gammal Amazon" med Svenne Rubins!

Buss å kram!
Kommentera

Fanzin: Aha.. du tänker så =) Ja, varför röja sig själv och sin plan i förtid, liksom. Det låter som jag/vi andra har nåt att se fram emot på söndag..?

God Jul på dig.. in i dimman ;))
Kommentera

Dream Team: den som inte syns för att den igentligen inte får synas. Nått sånt unikt har premiär på söndag :P du kanske fattar poängen med det, eller har julfirandet redan börjat? :)
Kommentera

Dream Team: på annandagen får du se den live!
Kommentera

Fanzin: Den som inte syns för att det är för mörkt?
Kommentera

65selander: tita på min press så får du se en ännu finare flagga ;D
Kommentera

ernie eagle: En Jul öl och du är på lyset redan :-))

Titta på min profil så får du se en schysst flagga
Kommentera

Schkååååååål tamefan ALLA TIKARE Å ANDRA HS-DÅRAR! Höär sitter jag å smuttar på en julöl, tjohoo!

JUL STRÅLANDE JUL!

GOD JUL & GOTT NYTT HOCKEYÅR 2005 (MOT SM-GULD)

KÄRLEKEN ÄR EVIG!

ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)
Kommentera

70 Rodrigues: Lär nog bli rätt rejält med tanke på all "gravöl" du kommer sätta i dig.. ;))
Kommentera

tjobba: Får väl se hur drängig man är :-))
Kommentera

Får passa på att önska glad påsk så har man det gjort oxå!!

Ses på bussen!!
Kommentera

70 Rodrigues: alldeles säkert, välkommen iklädd Timråtröja till bortastå ;)

God Jul själv!
Kommentera

GOD JUL PÅ ER ALLA!!! Vi kanske ses på söndag???
Kommentera

GOD JUL!
Kommentera

God jul på Er alla dårar! (Inte superseriösa morabor som givetvis får en mer seriös hälsning, så att inte den här tråden blir tjugotvå kilometer lång, när Metal Guru ska förklara att dom inte alls är dårar där i tomtens urverkstad;)

Själv har jag tjackat upp mig på en hockeyklubba i julklapp till mig själv. En svindyr pryl i örnplast och armerad betong. Allt för att Movve ska få uppleva pålkransfestival om han dyker upp på suppematchen. Å då menar jag inte vad mike66 har för mystiska duschprylar på gång... Jag byter nog om med brudarna i år.

Kanske dyker upp i Gävle. Då från fel håll. Kör hårt alla glada TIK-are! Vågen när den skäggige rödvita snubben dyker upp? Tomten alltså.

God jul.
Kommentera

SMÅLAND: men jag fick mig en whiskey iallafall så man kan stilla nerverna till matchen. :-)
Kommentera

« · 475666 · »