Per HApps: nä jag tror inte mkt på det heller men det är ett uttryck. men jag syftade mer på att expressen säger att han förtjänar bättre än timrå ! :S
TobiasThyr: Nu tror inte jag på himmel och helvete. Men visst har han en poäng i det han skriver. Jag tycker att Challe är en smula för sarkastisk i vissa intervjuer.
En låda pepparkakor till Challe Berglund Vad har hänt med mannen som en gång i tiden var en av de trevligaste att ha att göra med i hockey-Sverige? Nu skrämmer han slag på tv-reportrar med arga, oförskämda svar. Och han skäller ut domare och journalister. Jag gillar Challe. Fortfarande. Och han förtjänar ett bättre lag. Men snälla du, tagga ner lite." (M. Nyström, Expressen)
Näst sista meningen; karln sjönk lägre än jag trodde var möjligt....
God Jul alla tikare och ett happy nytt år fan :) Nu hoppas vi Timrå IK kommer ut och vinner lite och ser till att dom ligger högt upp där dom bör vara efter jul :) Hoe Hoe ;)
Nu är alla friska i laget, hoppas alla klarar sej i julefyllslaget. Nu vänder vintern mot vår och nya backar vi får. Snälla Tomten, låt oss slippa kvalserien...
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.