1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

591716 inlägg · 6217 ämnen

Göteborgsresa

« · 238598 Till forumet

Sv: Göteborgsresa
lincoln:
Problemet är att sista anslutningen ifrån GOT till sundsvall går 21.05 :-(( en vardag,,helgen fungerar det ännu sämre..

Blir kuska i buss som gäller ifrån norr..

SÅ NU KANSKE VI HYR ETT TÅG IGEN ;-))
Kommentera

Ett litet tips för stockholmare:

Om man bokar på SAS minst en vecka i förväg kostar Stockholm - GBG tur och retur "bara" ca 700 kr. Om man sparat lite julklapspengar till den givna semifinalplatsen (vilket vi ju alla har...) så kan detta ju faktiskt vara ett alternativ. Åtminstone match fyra borde detta fungera till. Själv tänker jag ge mig själv detta i försenad julklapp! Det var ju som sagt ca 30 år sen sist...

Vet att de har specialpris också från Sundsvall med samma regler, men har ingen aning om platstillgång.
Kommentera

Knylan:
Själv kommer jag att åka på lördagen,
måndag-tisdag skall jag vara i Hallsberg på utbildning så jag åker hem i mellan,åker ner till göteborg på måndagkväll, kan man köpa biljett här av supporterklubben eller hur bär man sig åt då?
Kommentera

Sen så tror jag heller inte att det är någon idé att annonsera ut resa tills på tisdag, eftersom intresset inte kommer att räcka till en buss ens skulle jag tro. Dessutom så är matchen av mycket mindre betydelse om man jämför med lördagsmatchen. Allt krut på lördag/måndag.
Kommentera

Jimmy: Precis, vore fruktansvärt kul. Iofs lär det väl bli utegångsförbud för vi barn under 18 efter 21.00 på kvällen men ändå.

Borde man inte kunna lösa det på något sätt att dom som stannar kvar tills måndagen kan stanna kvar och ha en buss för dom som måste åka hem? Typ om man är 2 bussar ner så kan den ena stanna och den andra åka hem. Jag orkar inte först åka ner på lördagen sen åka hem för att åter åka ner på måndagen. Har förhoppningar om att resegruppen kommer med ett bra erbjudande nu, ni har pressen på er. =)
Kommentera

Först lägger vi all kraft på söndagens match hemma i ladan! Jävligt viktigt med en seger,annars kan de redan vara kört!
Kommentera

matsby:nu ser vi till att lägga all kraft på lördags matchen och se till att det blir minst 3 bussar.
Kommentera

Per HApps:
Fast man bör nog tänka på att ALLA inte kan stanna till på måndagen också, jag och mina vänner måste i allafall hem :-(
Kommentera

Abron:
Läge för supporterklubben att sponsra en dubbeldäckare med minst 200:- per plats kanske.
Kommentera

Jimmy:
Verkar var en bra idé, borde nog finnas goda möjligheter till paket resa typ weekend.
Kommentera

Jimmy: En annan spännande fråga är om det går att samordna åkande med TIK08. Timråsupportrarna har väl garanterats ett antal platser i Scandinavium. Vi vill gärna vara med och dela på bortaplatserna med de som kommer i bussarna norrifrån.
Kommentera

Jimmy: bra förslag...;)
Kommentera

Stefan Jalonen: Hoppas Supporterklubbens styrelse inser hur stort detta är och trycker ner priset så gott det går. Känns som man skulle kunna offra tex en supporterfest för en sån här resa och lägg dem pengarna på resan istället.

Sedan om det blir minst 5 matcher i denna serie så får vi dubbelmöte borta, blir det resa med övernattning då? Lördag 22:a-Måndag 24:e tror jag det blir. Kankse inga bra datum ur lönesynpunkt men nog borde det kunna vara nåt för SK att storstatsa på med en sådan resa?
Kommentera

Göteborgsresa
Jaha mina vänner. Då kan ni börja anmäla er för resa till Gbg. Priset är inte fastställt ännu, men kan väntas under morgondagen.
Kommentera

« · 238598