Vill bara GRATULERA Er som håller på Timrå. Egentligen borde jag väl skicka ett grattis till Kenta som jag tycker har gjort en heroisk insats men inser ju att detta är en mix av spelare, ledare o inte minst Ni fans. Jag håller själv på Djurgårn i ALLT! Tyvärr så har ju fotbollen tagit mest o störst tid o de e också den man följer mesta land o rike runt oavsett. Hör till de supportrarna som numera följer hockeylaget med stor frustration då intresset i Sthlm håller på att dö ut helt o hållet... Efter förra säsongen fick ju Kenta o Pelle dojan från DIF o bättre revanch kan väl knappast en tränare som Kenta få än denna, nu leder han Sveriges för tillfället bästa lag! Skulle vilja veta vad ni i landsbygden tycker om de nya förslaget på fler matcher i elitserien 55 omgångar o dessutom fler lag... Min fråga är det inte tillräckligt "nötande" ändå? Vad händer med Tre Kronor?
Egentligen borde jag väl skicka ett grattis till Kenta som jag tycker har gjort en heroisk insats men inser ju att detta är en mix av spelare, ledare o inte minst Ni fans. Jag håller själv på Djurgårn i ALLT! Tyvärr så har ju fotbollen tagit mest o störst tid o de e också den man följer mesta land o rike runt oavsett. Hör till de supportrarna som numera följer hockeylaget med stor frustration då intresset i Sthlm håller på att dö ut helt o hållet...
Efter förra säsongen fick ju Kenta o Pelle dojan från DIF o bättre revanch kan väl knappast en tränare som Kenta få än denna, nu leder han Sveriges för tillfället bästa lag!
Skulle vilja veta vad ni i landsbygden tycker om de nya förslaget på fler matcher i elitserien 55 omgångar o dessutom fler lag...
Min fråga är det inte tillräckligt "nötande" ändå? Vad händer med Tre Kronor?
/ F-TROOP