Detta tar vi oss an med tillförsikt, tänker jag. Tidigare hemmamöten mot BIK i år har slutat med två vinster, 3-1 och 4-0. Vi har vid båda tillfällena gjort väldigt bra insatser, skillnaden då mot nu är att vi under seriespelet inte alls hade den press på oss som vi har nu. BIK brukar inte vara som bäst i den här delen av säsongen och har tappat det mesta av den hysteriska effektivitet de så tydligt levde på i höstas.
Jag tycker att vi ska gå in i detta med relativt hög svansföring ändå, från jul och framåt så har vi varit ligans bästa lag tillsammans med Björklöven. På samma gång så ska vi för första gången på hela säsongen hantera ett favoritskap. Det ska gå, och det MÅSTE gå. Jag tror att det går.
JanneH: Måste erkänna att jag är sjukt taggad. Ä n t l i g e n är det skarpt läge! Bästa tiden på året, åtminstone så här inför. Börjar ikväll redan med högintressant förmatch
Jävla tur att d inte stopp Corona innan match... Låt dä rinn lätt i strupusligen ikväll!!! Må Lönnå va mä oss!! Skjut dom högt Boföss!! Vi älskar Timrå IK i VÅTT OCH TORRT ALLTID!! Men ikväll mest i VÅTT!! Vi VINN ikväll .. Skål tamjefan ikväll rabbuslingar!!😎 Har Clay försvunnit ell ä hann flera personer???🤔🙄
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.
Jag tycker att vi ska gå in i detta med relativt hög svansföring ändå, från jul och framåt så har vi varit ligans bästa lag tillsammans med Björklöven. På samma gång så ska vi för första gången på hela säsongen hantera ett favoritskap. Det ska gå, och det MÅSTE gå. Jag tror att det går.