Redigerad kommentar
Om vi kan vinna 3:e perioden så skulle det kännas hyggligt ändå inför uppehållet.
Fast nu vete sjåen...
Redigerad kommentar
söder över: japp, full fart i andra var det ja......men inte på oss förståss
4 i baken på 10 skott nu...
Redigerad kommentar
Vilka jävla pissmål dom gör egentligen, 3 mål på 7 skott vad fan är det för fel på dem.
Med lite röta och en vaken Norja kanske man kan få in ett par puckar i andra? inte värst långt borta ändå att vi ska få in en.
Redigerad kommentar
Ganska väntat att det skulle komma en reaktion idag. Jag hade det på känn. Håll siffrorna nere denna match så är det uppehåll snart och vi får tillbaka några backar till omstarten.
Oavsett resultat ikväll så är jag förbannat stolt över vad detta lag åstadkommit så här långt! Vi supportrar har gått igenom ett riktigt stålbad och besvikelserna har radats upp på kö. Vi är inte igenom de ekonomiska bekymren än men LAGET har fått mig att åter börja se ljuset i tunneln!
Off topic: Hur ser det ut på backsidan ikväll, 4 ordinarie?
Han hade en pissig dag på jobbet men jag tycker inte att han känns taggad att lira. Jag har självklart fel men det är min känsla iaf! Försvaret var svagt på tre av målen så om han varit godkänd igår så hade vi sett en sd och kanske lite straffar med... Sett över säsongen har försvaret vida överträffat målvaktsspelet...
Lungan: du har antagligen rätt och det understryker bara hans svaga inställning! Att vara given etta under våran förenings situation innebär inte att man ska söla på jobbet tvärt om! Du måste vara på tå jämt för det finns ingen annan som städar upp efter dig!
Ang att Norjas svagheter skulle ha hittats till i år så säger jag att det är ganska lätt... Kom fri med honom eller skjut ett rappt skott bredvid hans kropp eller lägg in ett höstlöv o slå in den påföljande returen som kommer säkert som amen i kyrkan.