1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590920 inlägg · 6217 ämnen

Hedström

« · 1086527 Till forumet

Sv: Hedström
Tellus och Snoop:

Undrar vilka Hedström syftar på när han talar om "hjärndöda personer", apropå all ryktesspridning?
Kommentera

Snoop: Endel rader behöver inte skrivas och just den där är vad Jonte själv skulle kommentera som; "Det har varit mycket skit".
Kommentera

Ambroo: Ja vi lär få vänta på något nyförvärv tills läkar undersökningen är klar.
Kommentera

Snoop: eller den andra målvakten som en del säger...
Kommentera

Som sagt, Jonte hälsar:

– Det är ju bara pinsamt. Personer som sprider sådana rykten måste ju vara helt hjärndöda.
Kommentera

T T: skulle nog tro att han menar på de rykten som påstår att det är osämja mellan Challe och han.
Kommentera

Tellus: sluta sprid massa rykten,onödigt.
Kommentera

Tellus: Men ta och lägg ner skitsnacket tack. Använd tiden till att diskutera matchen imorgon, eller något mer väsentligt än bara fortsätta att hålla skitsnacket igång.
Kommentera

dr-nix: Njae, då är man knappast läskunnig;

"För HockeyExpressen.se talar han ut om den tunga säsongen, det nya livet i Ryssland och hur han upplevt ryktesspridningen om sitt privatliv."

Det följs av det som T T hänvisar till.
Kommentera

Ambroo: hårklyveri.
Kommentera

Vad är egentligen sanningen bakom den så kallade konflikten med Timråtränaren ”Challe” Berglund?

- Det är bra att du ställer frågan, vi hade en konflikt under förra säsongen. Men vi redde ut allt kring det under sommaren, jag och ”Challe”. Den här säsongen har allt fungerat väldigt bra mellan oss. Tyvärr har man försökt att sprida något rykte om att vi inte skulle dra jämt även i år, vilket är fel
Kommentera

Bara att önska Jonte lycka till då, hoppas det går bra för honom därborta :)

Hoppas även det vänder här hemma för oss i Timrå så det ändå kan bli lite "slutet gott" för alla parter till vårkanten.
Kommentera

Ambroo: Samtidigt så behöver inte allt han säger vara sant. I vissa fall kanske det finns vissa saker i ens privatliv som man inte stoltserar med.
Kommentera

Om detta med jonte vs challe grejjen inte vad det han menade så har jag ingen aning om vad det handlar om. Jag har knappast brytt mig om diverse rykten om honom den senaste tiden då jag ärligt talat skiter i sådant personligen. Det förklarar mitt svar här nedan.
Kommentera

73Sjöbba: Ja det säger jag absolut ingenting om men det borde ju vara hans ensak, även om jag också tagit del av vissa rykten... Hursomhelst så tycker jag att han förtjänar ett värdigare avslut än en massa öppna skriverier om hans privatliv i ett supporterforum av folk som inte har en aning utan går på hörsägen.
Kommentera

Ambroo: Apselut!
Kommentera

Heja på JONTE...hoppas du får göra nåt mål också snart...

Kommentera

250kg kärlek: ångar på vet jag inte..4P

...men "Nöter vidare" gör han iaf.
Kommentera

« · 1086527