Tellus: Men ta och lägg ner skitsnacket tack. Använd tiden till att diskutera matchen imorgon, eller något mer väsentligt än bara fortsätta att hålla skitsnacket igång.
Vad är egentligen sanningen bakom den så kallade konflikten med Timråtränaren ”Challe” Berglund?
- Det är bra att du ställer frågan, vi hade en konflikt under förra säsongen. Men vi redde ut allt kring det under sommaren, jag och ”Challe”. Den här säsongen har allt fungerat väldigt bra mellan oss. Tyvärr har man försökt att sprida något rykte om att vi inte skulle dra jämt även i år, vilket är fel
Om detta med jonte vs challe grejjen inte vad det han menade så har jag ingen aning om vad det handlar om. Jag har knappast brytt mig om diverse rykten om honom den senaste tiden då jag ärligt talat skiter i sådant personligen. Det förklarar mitt svar här nedan.
73Sjöbba: Ja det säger jag absolut ingenting om men det borde ju vara hans ensak, även om jag också tagit del av vissa rykten... Hursomhelst så tycker jag att han förtjänar ett värdigare avslut än en massa öppna skriverier om hans privatliv i ett supporterforum av folk som inte har en aning utan går på hörsägen.
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen
Undrar vilka Hedström syftar på när han talar om "hjärndöda personer", apropå all ryktesspridning?