Å fan... Det har jag inte tänkt på! Men det lär jag bli varse den dagen jag måste ta till fuskmetoder för att upprätthålla en anständig frippnivå... Å andra sidan har jag inte burit hjälm sedan säsongen 1979/80, en jävligt tuff mörkblå CCM-produktion som jag ännu har i min ägo! Högstbjudande, någon...?
Hmmm, själv ansåg jag som sagt att tjutet blev lite väl svagt! Förvarade skiten i en plasttunna i tvättstugan (vi bodde i ett rejält hus utanför Sthlm på den tiden, kring -97)... Så när man satt och kollade på t ex en direktsänd hockeymatch på TV gick man iväg och skyfflade i mer och mer tjut i glaset vid spelavbrott... Det tog sin tid innan man uppnådde den behagliga salongsberusningen, vill jag lova! Fast när det väl hände kändes det å andra sidan så jääävla skönt...
Själv massproducerade jag finfint vin när jag femton år, och blev berömd över hela Frösön. Till en början var vi oerhört nöjda: Vilket billigt vin vi hade fixat! Alla blev j-vligt fulla men det fanns två hakar:
1) Efter ca en halv timme fick alla ett s-tans magknip 2) Inom två timmar somnade hela bunten
Det blev ju ett j-vla gnäll för en sån skitsak, så vi tröttnade och gick tillbaka till renat & cola. Jaja, det är aldrig lätt att vara entreprenör...
DJ Hemp: Helt omöjligt att det ska kunna vara ricktat till dej, då skaparen är så j-la kass på att sickta,,,
Föressten rö tjutet fins inte det att köpa göra själv förpackningar, men klart ska juh stå i tre veckor då, okrisslig tid,,,,,
Sickta föresten är inte det att sålla dvs finfördela,,,Blir det inte fel då man säger sickta på målet, blir finfördela målet då, och målet är inte det något man äter? men då blir det mer rätt finfördela maten, dvs man mal maten, men mal är inte det en form av djur och vad har det med hockey att göra???
DJ Hemp: Personligen tycker jag det är en j-la bra rubrik då den säger lite om den som skapade den, hemp, din fegis står det med ett stopp dvs, ett komma mellan hemp och din fegis, undra om din fegis ska tolkas och läsas i Jag form, dvs skaparen av rubriken skrev om sig själv;))))))
Okej jag förstår! Men det är inte jag som tar ut laget. Jag är bara med som den där speciella "Bad pojken!" Är lite av polis och ska styra upp på banan så att inte Movve och sådana där fegisar ska hoppa på våra småväxta lirare!
Det hände ju som bekant på supportermatchen att Moverare skämde ut sig och hoppade på våran minsta lirare!
Men Huring gjorde ett kanonjobb och lyckades avstyra ett av dom större slagsmål som kunde ha inträffat i kattlådan i modern tid!
Tyvärr så gjorde fegisen detta när både Smokey och jag hade gjort ett riktigt grovbyte, här snackas om att Zäta ligger på 45-50 sek byten, Smokey och mike gjorde 3-4 min byten och då passade fegisen Moverare på att ta chansen när vi satt i avbytarbåset och var helt slut!
Vet inte om man vågar ha med så småväxta typer som dig Hempen?! Du får messa till HH eller actionleif och höra vad dom säger, vet att det är många tungviktare på gång in i laget. Går kanske att söka dispens för dig?!
Nike89:
Du är inte liiite kaxig så här på lördagskvällen! Men ok vill du se Gärde från ovan så ska du få det!
Men jag vill gärna ställa upp! Köpte ett par begagnade "riller" tidigare i vinter som jag endast nyttjat en gång hittills... Hörde av dig att Womerare bara gav sig på de allra minsta! Vänta bara tills han försöker hoppa på mig...
mike det är jag det och jag utmanar härmed Moverare på en riktig holmgång tills nästa supporterderby.
Det är inte Hempens jobb att ta hand om Movve det är mitt speciella uppdrag den 30/12-2002!
Är ju iofs en del månader dit men vi kan väl likagärna börja att piska upp stämningen redan nu!
Ska väl även tillägga att jag har en vänsterbackspolare som kallas för "Smokey" och han ska backa upp mig om nu "Edde" skulle få för sig att blanda sig i leken! "Med betoning på leken!"
Håll dig utanför detta Hempen om du inte vill riskera livhanken!
Cobbel: Länsgrannen fick ett påskägg fullt med något brunt som inte var choklad när Lehtinen nyss presenterades som HV-spelare. Inte för att det var aktuellt att han skulle stanna i Modo, men även jag som utomstående kan inte låta bli ... | Läs mer
Å fan... Det har jag inte tänkt på! Men det lär jag bli varse den dagen jag måste ta till fuskmetoder för att upprätthålla en anständig frippnivå... Å andra sidan har jag inte burit hjälm sedan säsongen 1979/80, en jävligt tuff mörkblå CCM-produktion som jag ännu har i min ägo! Högstbjudande, någon...?