1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590401 inlägg · 6216 ämnen

Hemsidan...

« · 111519 · » Till forumet

Sv: Hemsidan...
Marcus: Crippe är borta och ersatt av Martin Lindman iförd årets dräkt?
Kommentera

Knylan: Gjorde du det du skulle göra till bilderna igårkväll?

Övriga: Finn ett fel (rätt) på timraik.nu's förstasida. Vad har ändrats?
Kommentera

Någon som kan redogöra för mig hur många år i rad som Styfen haft det där megaflinet? Man ser ju ingen skillnad på bilderna förutom frisyren. Lovar att det skulle gå att ta årets bild sen lägga på långhåret från 00/01, blonda tjoflejset från 01/02 sen årets mycket anonymare hårfärg och frisyr. Visst kom killen inför säsongen 99/00? Isåfall skulle jag vilja se bild från den säsongen.

Nu: Avfärd till skolan (skulle egentligen börjat för en kvart sen).
Kommentera

BlackBay:
Det tror jag inte. Men tycker de ansvariga på timraik.nu att det ser bra ut får dom ju gärna knycka detta och lägga ut det på den officiella hemsidan. Men det tvivlar jag på.
Kommentera

mike66: Det vart ju hur bra som helst ju...... finns ingen chans att du kan få göra om samma grej på timraik.nu??
Kommentera

Redax 2: Ja det där verkar vara någon konstig sjukdom som man inte verkar vara ensam om att ha. Vet ej vad vi ska döpa den till? Själv så kan jag bli sittandes tills jag somnar över tangentbordet och man vaknar till när datorn börjar att tjuta över den omilda behandlingen. Sedan så fortsätter man en stund till. Lunchen blir en sen middag och sedan fortsätter ekorrhjulet i all oändlighet.
Kommentera

mike66: Har Du oxå upptäckt att har man väl börjat att pilla så kan man sitta hur länge som helst..? Det har hänt att man vid halv-3 insett att man missat lunchen bara för en fånig intranät-sida...
Kommentera

Redax 2: Ähh, jag ändrade om lite nu på en gång. Nu så blev det bättre.
Kommentera

Redax 2:
Har du rätt i. Ska kika på detta fast inte inatt. Var rätt mycket pyssel för att få till det däringa lilla. Nästa projekt blir att fixa in strimmorna. Kanske är bättre om dom skulle synas först istället?! Ja vi får vällan si.
Kommentera

mike66: Snyggt! Lägg det således högre upp så man ser det direkt. Varför inte ovanför "Nästa match" t.ex.
Kommentera

gud:
Nu har jag även lagt in namn och tröjnummer.PUH. Var ju riktigt kuligt det här att det kom lite nya fräscha bilder som man fick leka med.
Kommentera

mike66:
Ääääh..tacka vet jag mördarfrillan...

härligt jobbat med den rullande spelar presentationen..

kampen går vidare imellan El Maco och Håckla när det
gäller septembers Lallande Fåne... 30 smyger med i
dunklet... in o rösta ni som inte har gjort det...
länktipset är alltid laddat med TIK031

p.s
glöm inte att läsa ännu ett avsnitt ur TIMRÅ IK historia
finns givitvis på krönikor...
Kommentera

gud:
Killen är helt normal, tro mig jag såg honom i helgen. Han har en j-la låg tyngdpunkt bara, ungefär som en cementsugga. Har själv stora förhoppningar om Tony. Han var stabil i sitt tekande och han hade en bra speluppfattningsförmåga. En fin teknik med klubban hade han också.
Kommentera

Siljansroddare:
Jo jag är rätt nöjd över detta. Blev jäkligt bra om jag ska vara ärlig, och det ska jag. Sitter och studerar det hela nu och märker att man skulle kunna ha lagt in namnen på spelarna inklusive tröjnummerna också. Men det går ju bra att klicka på bilden så kommer presentationen fram. Har iofs kvar de gamla bilderna där men då får man ju jämföra de gamla med de nya och se vad grabbarna hade för hockeyfrillor ifjol.

Länge leve hockeyfrillan....
Kommentera

BlackBay: Tänkte inte på de´. Valde att citera P Ramel i min kommentar till Gud, men skit samma dom är ju släkt. PRåMU
Till Mike 66: Kul att du hittade en bra ide´. Har kollat - superbt! Där ser du BlackBay -vissa saker kan man göra snabbt. Andra mår väl av att få vänta.
Kommentera

Siljansroddare:
Tack för idén den var lysande. Nu har jag fixat en rullande presentation på TIK031´s hemsida. Borde väl duga för dom som gillar att spana på grabbarna. Följ länktips...
Kommentera

DaHonk:
vad är problemet??
Kommentera

DaHonk: Det har nog lite att göra med VAD man skriver skulle jag tippa....
Kommentera

va? FÅR man skriva om hemsidan??? jag testade en gång.. nån gång.. men då fick man inte.. sover censuren eller?
Kommentera

Siljansroddare: Låter nästan som en av Ugglas textrader det där...

"Är det något som man verkligen vet, den 24e smäller det"
Kommentera

BlackBay: Inte bra. Jag läste att den matchen var rena sömnpillret.En bild därifrån kommer nog inte att väcka några hockeyälskarkänslor. Nej, vänta till efter 24:e!!!
Kommentera

Siljansroddare: Finns ju förvisso säkert bilder mellan TIK-MoDo från cupen också men det är ju inte dom nya tröjorna men röda trots allt :)
Kommentera

BlackBay: Vad rätt Du har. Men det var ju därför jag hoppades på en ändring. Att ändra toppbilden nu vore väl fel. Den färskaste bilden vore ju någon från helgens cup, men det skulle nog bli rena insändarstormen här i HS med en bild från matchen Red Eagles vs Bobcats. Hav således tålamod du BlackBay. Jag är förtröstanfull och litar helt på att Marcus & co vet bäst.
Kommentera

Siljansroddare: Ja förhoppningsvis är det så.... kan ju inte påstå att vare sig toppbilden eller Crippebilden känns rykande färska precis...
Kommentera

BlackBay: Va´då! Lagbilderna finns ju redan så varför vänta. Jag tycker att actionbilden på hemsidetoppen borde bytas efter första matchen. TIK vs MODO. Rykande färskt med de nya tröjorna och 2002/03 spelarna. Jag tror Marcus & co har en plan för detta också
Kommentera

det är otroligt..
1.77 lång 90 kilo...hur är det
möjligt?? att åka skridskor..killen är
ju som en ladugårds dörr..kan denna
fakta om Koivunen blivit fel?? ni som
har sett honom..stämmer det??
Kommentera

gud: Man är väl som en zebra. Ränderna går aldrig ur. Du vet ju att över alltihopa lyser Moder Sol. Nu när LIF är tillbaka, finns inga moln som skymmer härnere heller.
Kommentera

Siljansroddare: Kanske förhoppningsvis bilden på Crippe byts ut när toppbilden byts.... vem vet?
Kommentera

Siljansroddare:
kul att du som Leksand fan bryr dig
om TIMRÅ IKs hemsida..fortsätt med
det så kanske du kommer att göra som
många andra..ÄLSKA TIMRÅ IK...,0)
Kommentera

Va´ bra. Nu börjar det hända saker på hemsidan. TIK är säkert bland de första som presenterar ett komplett lag.
Tänk om vi kunde få spelartruppen rullande på första sidan i stället för den fasta bilden med Crippe. Då skulle säkert många gnällspikar tystna. Tror jag i alla fall
Kommentera

Själv så föredrar jag nog ändå Koskinens frilla. Om Koskinen bara skulle spara lite längre hår så skulle han gå under kategorin "seriemördarhockey". Se min profil.
Kommentera

rådbjer: Är nog rätt lungt tror inte det är så många motspelare som använder spiral,,,visserligen så har man vissa tvivel om vissa zebra beklädda personer ;)) så möter du han så kan du ju plocka ut den före;))))
Kommentera

Marcus: hehe...jasså...ända upp i näsan tillom =) hahaha..stackare :-) men NU vart d juh bra iaf...
Kommentera

Skarin: hehe....nejdå ;-) lalalaa...
joo..måste juh fixa en egen..men annars vare juh ganska lätt o låna din =)
Kommentera

Marcus: Bättre upp Marcus. Skickar ett gäng strimmor så kan du ta nya kort...
Kommentera

Har ni sett Koskinens blick?
Ställas öga mot öga med honom på isen så skiter man ju knäck i spiraler.
Stackars motsåndare :))
Kommentera

Touse: Är det nån speciell spelare som du tittar lite närmare på?...;)

Sedan köper väl du en egen hatt den här säsongen, eller? hoho
Kommentera

Marcus: DET tror jag på :)
Kommentera

Touse: Bilderna kom i rätt stort format om man säger så. Så jag har tittat dessa grabbar ändå upp i näshåret =). Får nog mardrömmar inatt. Snälla, kan ingen ge mig bilder på Strimmorna att redigera. Jag somnade så sött när jag beskar dom för några säsonger sedan.
Kommentera

hehe..jo...ser att ALLA bilderna e uppe nu :-)
Kommentera

Fredde Andersson..... vilken allvarlig min då...
Kommentera

Marcus: spretligan måste ju vinnas av Cristian sjögren,,,,,vilken svärmors dröm=))
Kommentera

BlackBay: Tacka inte mig! Jag ser bara till att de blir inlagda.
Kommentera

oj oj.... äntligen ..... lagbilder, spelarpresentationer o så..... tack för dem marcus :)
Kommentera

Marcus: Beskära är det samma som att klippa till så de får platts i ett kolage?
Kommentera

1.77 och 90 kilo Koivunen..
den grabben är stabbig...
Kommentera

Touse: Crippe och Koivunen
är där nu !
Kommentera

Hmm...har bilderna laggts upp på sidan eller?
Kommentera

Tydligen så är det "inne" med wetlook och sprethår hos årets hockeykillar. Spretigt hår har jag företrätt hela mitt liv så dom har tydligen börjat förstå vad som gäller. Är dom stajlade månne? =)
Kommentera

Helg Ernest: Dom kommer upp på sidan om några minuter. Jag fick nyligen dessa och håller som bäst på att beskära dom.
Kommentera

« · 111519 · »