Någon som kan redogöra för mig hur många år i rad som Styfen haft det där megaflinet? Man ser ju ingen skillnad på bilderna förutom frisyren. Lovar att det skulle gå att ta årets bild sen lägga på långhåret från 00/01, blonda tjoflejset från 01/02 sen årets mycket anonymare hårfärg och frisyr. Visst kom killen inför säsongen 99/00? Isåfall skulle jag vilja se bild från den säsongen.
Nu: Avfärd till skolan (skulle egentligen börjat för en kvart sen).
BlackBay: Det tror jag inte. Men tycker de ansvariga på timraik.nu att det ser bra ut får dom ju gärna knycka detta och lägga ut det på den officiella hemsidan. Men det tvivlar jag på.
Redax 2: Ja det där verkar vara någon konstig sjukdom som man inte verkar vara ensam om att ha. Vet ej vad vi ska döpa den till? Själv så kan jag bli sittandes tills jag somnar över tangentbordet och man vaknar till när datorn börjar att tjuta över den omilda behandlingen. Sedan så fortsätter man en stund till. Lunchen blir en sen middag och sedan fortsätter ekorrhjulet i all oändlighet.
mike66: Har Du oxå upptäckt att har man väl börjat att pilla så kan man sitta hur länge som helst..? Det har hänt att man vid halv-3 insett att man missat lunchen bara för en fånig intranät-sida...
Redax 2: Har du rätt i. Ska kika på detta fast inte inatt. Var rätt mycket pyssel för att få till det däringa lilla. Nästa projekt blir att fixa in strimmorna. Kanske är bättre om dom skulle synas först istället?! Ja vi får vällan si.
härligt jobbat med den rullande spelar presentationen..
kampen går vidare imellan El Maco och Håckla när det gäller septembers Lallande Fåne... 30 smyger med i dunklet... in o rösta ni som inte har gjort det... länktipset är alltid laddat med TIK031
p.s glöm inte att läsa ännu ett avsnitt ur TIMRÅ IK historia finns givitvis på krönikor...
gud: Killen är helt normal, tro mig jag såg honom i helgen. Han har en j-la låg tyngdpunkt bara, ungefär som en cementsugga. Har själv stora förhoppningar om Tony. Han var stabil i sitt tekande och han hade en bra speluppfattningsförmåga. En fin teknik med klubban hade han också.
Siljansroddare: Jo jag är rätt nöjd över detta. Blev jäkligt bra om jag ska vara ärlig, och det ska jag. Sitter och studerar det hela nu och märker att man skulle kunna ha lagt in namnen på spelarna inklusive tröjnummerna också. Men det går ju bra att klicka på bilden så kommer presentationen fram. Har iofs kvar de gamla bilderna där men då får man ju jämföra de gamla med de nya och se vad grabbarna hade för hockeyfrillor ifjol.
BlackBay: Tänkte inte på de´. Valde att citera P Ramel i min kommentar till Gud, men skit samma dom är ju släkt. PRåMU Till Mike 66: Kul att du hittade en bra ide´. Har kollat - superbt! Där ser du BlackBay -vissa saker kan man göra snabbt. Andra mår väl av att få vänta.
Siljansroddare: Tack för idén den var lysande. Nu har jag fixat en rullande presentation på TIK031´s hemsida. Borde väl duga för dom som gillar att spana på grabbarna. Följ länktips...
BlackBay: Inte bra. Jag läste att den matchen var rena sömnpillret.En bild därifrån kommer nog inte att väcka några hockeyälskarkänslor. Nej, vänta till efter 24:e!!!
BlackBay: Vad rätt Du har. Men det var ju därför jag hoppades på en ändring. Att ändra toppbilden nu vore väl fel. Den färskaste bilden vore ju någon från helgens cup, men det skulle nog bli rena insändarstormen här i HS med en bild från matchen Red Eagles vs Bobcats. Hav således tålamod du BlackBay. Jag är förtröstanfull och litar helt på att Marcus & co vet bäst.
BlackBay: Va´då! Lagbilderna finns ju redan så varför vänta. Jag tycker att actionbilden på hemsidetoppen borde bytas efter första matchen. TIK vs MODO. Rykande färskt med de nya tröjorna och 2002/03 spelarna. Jag tror Marcus & co har en plan för detta också
det är otroligt.. 1.77 lång 90 kilo...hur är det möjligt?? att åka skridskor..killen är ju som en ladugårds dörr..kan denna fakta om Koivunen blivit fel?? ni som har sett honom..stämmer det??
gud: Man är väl som en zebra. Ränderna går aldrig ur. Du vet ju att över alltihopa lyser Moder Sol. Nu när LIF är tillbaka, finns inga moln som skymmer härnere heller.
Siljansroddare: kul att du som Leksand fan bryr dig om TIMRÅ IKs hemsida..fortsätt med det så kanske du kommer att göra som många andra..ÄLSKA TIMRÅ IK...,0)
Va´ bra. Nu börjar det hända saker på hemsidan. TIK är säkert bland de första som presenterar ett komplett lag. Tänk om vi kunde få spelartruppen rullande på första sidan i stället för den fasta bilden med Crippe. Då skulle säkert många gnällspikar tystna. Tror jag i alla fall
Själv så föredrar jag nog ändå Koskinens frilla. Om Koskinen bara skulle spara lite längre hår så skulle han gå under kategorin "seriemördarhockey". Se min profil.
rådbjer: Är nog rätt lungt tror inte det är så många motspelare som använder spiral,,,visserligen så har man vissa tvivel om vissa zebra beklädda personer ;)) så möter du han så kan du ju plocka ut den före;))))
Touse: Bilderna kom i rätt stort format om man säger så. Så jag har tittat dessa grabbar ändå upp i näshåret =). Får nog mardrömmar inatt. Snälla, kan ingen ge mig bilder på Strimmorna att redigera. Jag somnade så sött när jag beskar dom för några säsonger sedan.
Tydligen så är det "inne" med wetlook och sprethår hos årets hockeykillar. Spretigt hår har jag företrätt hela mitt liv så dom har tydligen börjat förstå vad som gäller. Är dom stajlade månne? =)