heart: Blanda inte in mig ! Personligen tycker jag Skarin skall ha ett Kapat Oljefat och 2 smideshammare och stå och banka med. Eller Gummiklubber så kan han aldrig ha sönder den igen ( c : Frågan är bara om han orkar ? 1/2 - 1 Kg i vardera näven och banka en hel match , då gäller det att inte få mjölksyra . (Bara retas lite ) Utan trumman tystnar publiken, så är det bara !
irre: Trumman är på gång. Det är mkt med den biten kan jag lova. Men att den ska hinna bli klar till på torsdag är mkt tveksamt. Blir den inte klar kommer vi att låna en trumma mot FBK på torsdag.
heart: En av beställningarna vi gjort innefattar just flaggor, med flera godsaker. Det kommer att bli bra iaf, det kan jag nog utlova nu redan. Bara vi inte råkar ut för samma elända som Hammarby Ultras gjorde iom att grejerna brinner upp. Men det ska det nog inte vara nån fara med tycker man... =)
heart: Kan väl säga så mycket som att vi beställt grejer för uppåt 10000 laxar. Pengarna vi har beställt för är fördelade på 5000 kr från Supporterklubben, resten från supportrar. Sammanlagt går det nog upp mot 11000 vilket bådar gott för hur mycket vi kommer att kunna få in till kommande säsong. Förhoppningsvis har folk fått upp ögonen för oss nu och förstått att det vi lägger ner våran tid på verkligen är seriöst. Vi SKA bli bäst i Sverige, om vi inte redan är det. Men det kommer att bli svårt om vi inte ökar med antal medlemmar i gruppen. Vi är sex nu, mer eller mindre TIFO-fanatiska. Vi måste få in mer hungriga personer som är redo att offra mycket av sin fritid utan någon direkt ersättning förutom att man kan lyckas snylta åt sig gratis inträde.
Är det någon som känner att dom är sugna på att komma med i gruppen så är det bara att messa tex Dalan eller mig eller bara komma fram på någon match. Vi cirkulerar runt mycket innan match i hallen när vi fixar med jumboflaggorna m.m.
TIFO har kommit till Timrå för att stanna! Det ska vi se till.
bss 88: Om ni bläddrar några sidor så kan ni läsa vart trumman är. Den diskussionen har ångat på i några dagar nu. Om ni tycker det varit tyst i hallen får ni ta och lufta strupen lite mer. Vi andra gör så gott vi kan.
mikenomad: Är inte mer insatt i situationen mer än X och det ni skrivit här. Men saker och ting som inte händer i arenan ska man inte kunna bli straffad för.
Vad är de för jävla syn? Vilken som helt kan klicka hem andras souvenirer och ... | #Läs mer ·