VILKET SKÄMT!! Vi har haft domaren mot oss sedan pucksläpp och sen tar han en sån där utvisning med 3 minuter kvar. Herregud. Filmar och åker runt och efterslänger.
Domaren måste kamma sig. Exakt samma utvisning som Larsson får i första (slår undan liggande klubba för leksing) drabbas vi av men ingen utvisning. Löjligt.
Rapporter från Leksand säger att Mats Wennerholm sitter och storgråter öppet på pressläktaren och snörvlar om att han hellre säger upp sig än skriver något positivt om Timrå IK.
Timråit H-sand: Imponeras nåt oerhört av att det är Timrå som ser ut att vara van vid den här typen av matcher, inte Leksand. Ser ut som vi inte gjort annat än att spela slutspelsmatcher. Och tänk då på vad vår snittålder är...
kulltorp: Grymt 💪 Och vad gäller gnällspiken Porsberger så hoppas jag nån sänker det ägget i tredje perioden... 😀! Riktigt imponerande som sagt o hade själv en riktigt bra känsla inför matchen!
tjobba: porsberger säger att dom luras i fällan att gnälla hos domaren och spela fult, jag vet inte. Tycker Leksands problem är att dom ”fuskar” och slår en massa chanspass som vi kontrar på, det har dom gjort hela säsongen. Vårt försvarspel har varit nästan perfekt, Dahlroth och Strömberg är giganter där ute (inte fan hade jag trott det i början av säsongen), dom ska ha rejäl cred för att det ser ut som det gör där ute.
The great one: hahaha porsberger vilken pajas, uppträdde som en liten pojke som blivit bestulen på sina karameller i intervjun. Tur vi inte har honom i vårat lag längre.