DJ Hemp: Vilken underbar stämning i hallen! Hur det än går härnäst är jag glad att jag får uppleva det här. Jag minns när jag såg direktsändning från Timrå kommun och beslut skulle fattas om klubben skulle fortsätta att existera eller inte. Det går fort i hockey och det är aldrig för sent att ge upp! Full fart framåt!!!!
Jonte Dahlén är världens superstar och är makalöst bra. Dessutom är han ödmjukheten personifierad. Duckar alla frågor som handlar om honom och framhåller laget. Sedan pratar han om att han led med Leksand och berömde dom.
Jag hoppas verkligen att han får en lång karriär och vinner precis allt som går att vinna. Allt.
Hur ser ni på prisutdelning och medalj osv för att ni avancerat till nästa omgång? Känns lite krystat för min del. Visst att ni förtjänar alla hyllningar men inget är ju vunnet ännu.
Konstig känsla för mig personligen. Jag är alltid så jävla nervös så fort motståndaren åker över röda linjen. Men idag kändes det nästan avslaget för mig, var egentligen aldrig orolig även när Leksand reducerade. Kändes liksom för lite för sent.
Aurum: Riktigt härligt å titta på Timrå leka hockey . Så välförtjänt . Skicka nu Khk i graven av bara farten . Dom är i shl på lånad tid . Grattis Timrå .
Nu kan man äntligen slappna av lite fram tills nästa matchserie. För vi är ju inte i hamn ännu. Dessutom är inte Leksand borta heller. Det känns lite underligt att det inte ska vara klart efter en överlägsen HA-serieseger och sedan 3-0 i finalen. Nu återstår alltså bäst av sju mot ett SHL-lag. Jaji... 🙂😐😨
Kan se framför mig hur du går runt runt runt och hur ringen i golvet framför TV:n bara blir djupare och djupare. Lite skönt att känna att det finns fler som är lika rastlösa som jag men det glömmer man lätt bort när man sitter själv i TV-soffan. Såna här matcher är annars riktigt roliga att titta på när man är neutral. 😨
Favoritarenor (och inte): Bortasektionen enda skamfläcken? Ja om man enbart ser till hockeyupplevelsen för samtliga kanske. Och då är jag definitivt med. Som jag konstaterat, då är SCA svårslagen. Jag har ju som bekant andra synpunkter också men för huvudsyftet, se hockey, har vi en topparena!