1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Hovetresan!

« · 761536 · » Till forumet

Sv: Hovetresan!
JimmyH:

Du är klurig du ;)
Kommentera

JimmyH: Rätt!!

Friskan:Kul!!
Kommentera

friskan: Jag tror det är för att Tom Bissett hade tröja 19 på sig då han spelade i Brynäs.
Kommentera

Bissett19:
Han är redan upptagen, "19" efter ditt namn är det det år du är född?
Kommentera

JimmyH: Precis vi får oerhört bra reklam de har väl ca 1 miljon lyssnare varje morgon.
Kommentera

friskan: Kan man låta annat än positiv när Timrå IK kommer på tal?
Kommentera

JimmyH: Förmodligen det sistnämnda.
Kommentera

65selander:

Det bryr mig inte ett dugg.

Bara att han nämnde Timrå och Timrås klack med sin enormt positiva anda räcker för mig.
Kommentera

friskan: Går han på matcherna annars eller går han bara när det går bra, det är frågan!
Kommentera

friskan: Det låter bra det!

Dessutom så får vi gratisreklam.
Kommentera

JimmyH:
Har man en Timråtröja liggandes i sin garderob och dessuton talar om i radion att det ska bli roligt att gå på matchen och att sedan vilja stå mitt bland "dårarna".

Då stöttar han Timrå.
Kommentera

Gidde: Tyvärr är sådant vanligt bland mediapersoner som gillar att synas och höras. Mittnytt och Radio Västernorrland har gjort mig allergisk mot sådana företeelser.

Glömmer aldrig när Radio Västernorrland bad mig komma till deras studio för att möta en MoDo-supporter i att skrika ramsor mot varandra.

Att det ska vara så svårt att ta en supporter seriöst.

Fast Roger kanske brinner för Timrå IK också, vad vet jag.
Kommentera

JimmyH: Det är ju många pojkar i klacken:)))
Kommentera

JimmyH:

Jag tror på det senare ;-)
Kommentera

friskan: Hoppas han gör det för att han vill stötta laget och inte för att det är "lite roligt att stå med alla dårar".
Kommentera

friskan: Tragiskt att en gammal Gävlebo har tappat allt omdömme......:)
Kommentera

Roger på Radio Rix Morronzoo ska stå i Timråklacken med sin Timråtröja imorgon. Kul.
Kommentera

ståpäls:

Koffeintabletter ??
Kommentera

Jag kom knappt upp kl. 8 i morse, hur ska jag då lyckas ta mig upp före 6 i morgon?

Jag svarar själv: motivation!
Kommentera

Manderville: Håller med, det gick ju så bra ifjol att lämna på tåget.

Det är bara att hoppas så man kan ta det lungt på vägen ner, å fira loss segern totalt på vägen hem.....

Timrå i topp, det kan inte bli bättre.....
Kommentera

Kerstin_k: Det förutsätter man ju i.o.m att det gick att ordna ifjol.
Det känns ju inte helt hundra att dra alla bärs till frukost, utan man vill ju ha "lite" på väg hem också!
Kommentera

Fanzin: Härligt! Det blir en häftig match, helt klart.

Var det förresten någon som fick klart för sig huruvida det var möjligt att lämna några läskeblask på tåget under matchen för förtäring på hemresan? Vore ju schysst att veta så att planeringen kan genomföras ordentligt ;-)
Kommentera

Sådär nu har man bokat plåtar till matchen på lördag. Sektion A7 blev det.
DIF away, fukking love it!
Kommentera

Mr Danne: Hold your horses boyo! Du börjar låta som en gammal frölundasupporter. Illa, illa...
Kommentera

Mr Danne: hoppas du inser att vi förlorar om vi börjar sjunga sån där smörja..
Kommentera

Så var det slut på ödmjukheten...ramsan på lördag:
"Fy fan va vi är bra, för fan va vi är bra, för vi kan inte förlora för vi kan inte förlora för vi kan inte föörlooo-oooraaaaa.....fy fan va vi är bra" ;-)
Kommentera

actionleif: Håller med, men nu har han fått ut det på HS :) Men det är nog fler än vi på HS som är ute efter en plats såhär i efterhand :)
Kommentera

Dalan: Kanske Steve mer tänkte på att någon här på HS missat att lösa biljett och nu får ett gyllene tillfälle :)
Kommentera

steve_h: Ring Roger och berätta det, och ställ din plats till ditt förfogande.
Är lite sent att avboka och hoppas på att få några pengar tillbaka, men har du tur kanske nån har ringt han och jagat plats. Lättare att ringa Roger, tror inte han är den som hänger på HS hela kvällarna :)
Kommentera

actionleif: jag har en över jag med....kan tyvärr inte åka....är det nån som är intresserad så är det bara att svara....
Kommentera

Helg Ernest: Jag hade en sammetaffisch :)
Kommentera

Red Rocker: Inte försöker jag konkurrera med någon :)

Alkohol för eget bruk hoppas jag inte SJ säger något om. Har för mig att det brukar vara oerhört dyrt att handla på tåg...
Kommentera

Om det är någon som inte fått tag i biljett till resan kan jag tipsa om gästboken på Tikare.se

"Lotta Nykvist , Norrberge

Hallå där!!

Någon som vill köpa min biljett till Hovet på lördag?
Ring 070 309 45 35 "
Kommentera

FM: Vi är ju "gulliganer" .....=).

Förbannat fånigt namn som stod i kvällstidningarna efter V-ås resan -00.

Klart jag ringer.

actionleif: Jaha jag trodde det var klubben som hade lite försäljning på tåget fast det är klart det där med rättigheter är ju inte helt enkelt i Sverige och i synnerhet inte Sundsvall. Madde vad ska du ha för en låda....;)
Kommentera

actionleif: Är inte bara konkurrens heller. Alkohollagen vill nog säga sitt också
Kommentera

Grattis!

Inte en chans att ni kommer hem med mindre än 2 pinnar ikväll!!
Kommentera

Madde: När jag var 18 hade jag också en tröja med texten
Im only her for the Beer
Kommentera

Red Rocker: Vi slussas med bussar ut till Årsta för en bit mat..

Och Maddes ev. försäljning konkurrerar inte med SK utan med SJ .. vi får inte ha egen försäljning på tåget.
Kommentera

Red Rocker: Låter farligt att släppa lös 500 tikare i Sthlm tycker jag :)

Ring mig när du är nere då så sluter vi upp.
Kommentera

Madde: Ska du konkurrera ut SK genom att ha egen försäljning?

Hur som helst undrar jag om vi kommer slussas ut till hovet direkt vid kl 10.36 när tåget anländer eller släpps vi av på centralen för fria aktiviteter? Det är ju ändå 4 timmar och 24 minuter till match om vi kommer fram enligt tidsplan.
Kommentera

Sweet... Jag fick iaf näst sista platsen när jag blev anmäld igår :)

Kanske dags att leta fram lite alkohol då för resan ;)

Får man kränga öl på resan eller är det aja baja?
Kanske kan göra det på perrongen före annars ;)
Kommentera

73Sjöbba: Har för mig att jag hört att det är samma tåg vi åker tillbaka och vi kan lugnt lämna grejer på tåget .. men vill du vara riktigt säker så är det ju fråga Roger som gäller.. som vanligt när det är nånting som rör våra resor..

0703607971 nås han på
Kommentera

73Sjöbba: Drick upp det innan match vettja:)
Kommentera

73Sjöbba: Går väl att låsa in i något skåp på centralen....
Kommentera

Hur var det med tågen? Låstes dom medans dom står i Stockholm?
Jag kommer inte ihåg hur det var med den saken ifjol. Tänkte om man kunde lämna nån farbrordricka på tåget och hoppas att man får tillbaka den efter matchen
Kommentera

actionleif: Robert Andersson tror jag han heter som brukar gåi släptåg med Anders Gissberg ville följa med till Hovet om det fanns plats?

Jag fick i uppgift att checka det åt honom. Är det helt fullt nu eller kan vi pressa in dessa två glada skitar ombord på tåget mot hufvudstaden!
Kommentera

6 tomma platser och 8 obetalda platser nu.. det börjar ordna till sig
Kommentera

Yellowcard: You're welcome :)

Alla till Hovet!
Kommentera

Fanzin: aha tackar så bra då vet jag!
Kommentera

Yellowcard: Sektionerna A6 och A7. A6 får du inga biljetter på om du bokar via ticnet. Däremot finns det plåtar till A7. Priserna för dessa biljetter ligger på 230 kr st med förköpsavgiften inräknad. Jag gissar att sektionen A6 är de biljetter Tågresenärerna kommer få.
Kommentera

« · 761536 · »