Teemu Aalto.. Anton Strålman.. Johan Svedberg.. Sanny Lindström.. Mats Hansson.. Pär Styf.. Calle Johansson..
Robert Carlsson.. Frans Nielsen.. Peter Regin.. Magnus Nilsson.. Fredrik Warg.. Per Hallin.. Mattias Wennerberg.. Kent Manderville.. Peter Ström.. Christian Söderström.. Kristian Gahn.. Marko Jantunen.. Pavel Rosa..
SMÅLAND: Ingen hoppas jag, detta är första gången på HELA säsongen som det har blivit kamp om platserna i spelarbåset.
Låt dom som inte platsar sitta på läktaren ovan avbytarbåset så att dom kan kasta avundsjuka blickar neråt och sedan knyta knytnäven i byxfickan och tänka , "nu djävlar skall jag visa dom att jag är värd en plats"
epa: Visst kan det vara bättre och roligare att spekulera i femmor .. jag bara svarade på tidigare inlägg .. du kanske skulle slänga upp ett kedjeförslag istället för att gnälla ? vad vet jag ..
Första femman Sanny Lindström, Teemu Aalto – Kent Manderville, Frans Nielsen, Pavel Rosa. Andra femman Andra femman: Mats Hansson, Pär Styf – Per Hallin, Fredrik Warg, Marko Jantunen. Tredja femman Tredje femman: Johan Svedberg, Anton Strålman – Mattias Wennerberg, Peter Regin, Peter Ström. Fjärde femman Fjärde kedjan: Robban Carrlsson, Kristian Gahn, Magnus Nilsson.
Bo Bly: Jag hoppas ju att Nilsson slipper husera i 4:e kedjan. Han har ju visat mycket bra inställning efter jul tycker i alla fall jag. Fast å andra sidan vet jag inte heller vart han skulle kunna tänkas ta en plats, kanske i 3:e linen istället för ström? 1:a och 2:a kedjan såg ju ut som väntat. Spännade att se vad nykomlingarna kan uträtta.
"Andreas Jämtin såg het ut på uppvärmningen i förmiddags. Det ska inte vara några problem för Jämtin att anpassa sig eftersom han känner många av spelarna samt känner till HV71:s sätt att spela. Det är lite skillnad i jämförelse med Timrås nyförvärv Marko Jantunen och Pavel Rosa. Timrå tränade också i Kinnarps Arena i förmiddags och enligt rapporterna så verkade Jantunen ha en del problem på övningarna. "
Kerstin_k: Håller tummarna för att era inköpta spelare levererar på en gång, vill se en bortaseger nere i Kinnarp, så är rekordet utom räckhåll för HV.
Enligt Tomas Ros hockeyblogg i AB är Rosa ej spelklar ännu. Ser inte ut som att han kan vara med ikväll. Nubben måttligt road över samarbetet med ryssarna.
PEAP: Svettryssar vad less jag blir. Först skiter de i att betala ut lönen åt Rosa. Sen nu det här. Va fan har de för jäkla liga där borta. Svettryssar!!! (Fast jag själv har ryssblod i mig).
PEAP: Nu borde svenska pamparna rycka in och godkänna Rosa för spel. Vi förhindras av en liga och ett lag där de vägrar att betala ut lön till spelaren i fråga. Och nu förhindrar de övergången. Helt jäkla bizzart.
Vi kan ju iaf konstatera att det Jokinen skulle komma med, in-your-face-hockeyn, är stendöd och begraven. Nu spelar vi inte mer framåtlutat än Växjö, och vi ska fan inte klaga på något annat lag vad gäller underhållningsvärde.
Micke Andersson..
Adam Svoboda..
Mika Oksa..
Teemu Aalto..
Anton Strålman..
Johan Svedberg..
Sanny Lindström..
Mats Hansson..
Pär Styf..
Calle Johansson..
Robert Carlsson..
Frans Nielsen..
Peter Regin..
Magnus Nilsson..
Fredrik Warg..
Per Hallin..
Mattias Wennerberg..
Kent Manderville..
Peter Ström..
Christian Söderström..
Kristian Gahn..
Marko Jantunen..
Pavel Rosa..
KÄMPA TIMRÅ IK KÄMPA!!!
Tre poäng med oss hem..
Lycka till!!
Älska Timrå IK i med o motgång ALLTID ALLTID!!!
Lall On Lall On..