Ok vi föll mot DIF, men det gör alla för eller senare, faller alltså.
Det som skiljer lagen åt är hur man väljer att resa sig. Antingen ligger man kvar och väntar på hjälp, eller så reser man sig lite elegant, dammar av sig och går vidare.
Per HApps: Nu har man blivit människa igen. Och imorrn då jävlar skall vi kriga och stå i tills slutsignalen ljuder och ge igen för vad baptisterna ställde till med igår. Ve och fasa för vattenkammade pingstvänner från Jönköping.
Vi vinner med 2-3. Slumppuckarna studsar åter våran väg. Tro mig.
Nu är jag sugen på en saftig älgstek. Jag är HUNGRIG. Om ni förstår vad jag menar.
Läste i ST att Alexander Larsson skulle kallas upp från Sundsvall. Förmodligen endast som extraspelare, men man kan ju hoppas att han får göra några byten. Visst kom han väl också från HV till Sundsvall?
Kerstin_k: Larsson satt ombytt på bänken redan i Hovet vad jag kunde se.. Det var i alla fall en spelare med blå handskar med på värmningen.. Och han stod med i programmet. Han får inte många vilodagar.. Men om Warg fortfarande har tå-problem kanske han får gå in på en centerposition.
Det som skiljer lagen åt är hur man väljer att resa sig. Antingen ligger man kvar och väntar på hjälp, eller så reser man sig lite elegant, dammar av sig och går vidare.
Nu går vi vidare!