Ja, du möts två lag som verkligen är skadedrabbade, HV har 7 man borta vilket också Timrå har, ev kanske Carlsson lirar. Vi hoppas på det.
Davidsson och Törnberg lirar inte idag som det ser ut vilket gör att HV71:s första femma inte heller är intakt.
Vi har för övrigt en bra första femma med Tenkrat-Hahl-Svensson
Det är mycket roligt att se att våran Tjeck börjar producera äntligen säg. Det lag som visar mest glöd och hjärta vinner idag, Timrå kommer allt närmare en seger...
T T: Ja herregud. När vi väl möter ett hårt skadedrabbat lag så har vi samma förutsättningar själva. Haha, fantastiskt. Men vi var iaf först att hamna i helvetet. Tänk om vi haft ett någorlunda realistiskt manfall borta imorrn bara. Vilket upplägg det hade varit. Men istället har vi en mängd spelare frånvarande. Ja det har ju dem oxå som sagt, milt uttryckt. Förhoppningsvis kan Robban vara med och kriga. Det måste han nog med tanke på osäkerheten kring Lill-Erik. Robban trodde på spel och jag tror på honom.
Redan nu känner jag mig fruktansvärt nervös. Mer nervös än vanligt faktiskt. Men samtidigt är jag grymt laddad.
Lutar åt ett par whiskeys innan nedsläpp. Det är bra för pumpen.
T T: HV har också mycket skador som sagt och nu jävlar ska Timrå mala sönder HV och ta revansch, vi skulle ha haft poäng mot LHC och vi ser att detta lag står sig bra endå.
Jensen_12: Challe har talat... Tycker dom lika gärna kan lägga ner den där skiten, man får iallafall aldrig veta någonting om skador eller lag förrän man kollar på swehockey ca 1 timme innan nedsläpp.
Bitter? ja det kan du ge dig på att jag är, tragiskt när man får höra en av spelarna säga rakt ut att man inte känner sig säker på att man tar sig till slutspel, possitiva vibbar..
Nej till bron nej till bron,,ingen bro ingen bro...
Ingemar Bergman var en positiv snubbe..
Dagens liknelse,,en timrå supporter och kalle anka på julafton efter att pippifågeln lekt färdigt.