Efter förluster som i torsdags så ifrågasätter man om det överhuvudtaget är värt att dedikera sig själv så oerhört till denna jävla klubben, men efter såna här matcher så förstår man hur man kan utstå all skit, som kvartsfinaltorsken i våras mot en klubb som inte förtjänar ett skit.
dr-nix: Lander löste varje situation på ett föredömligt enkelt sätt. Grymt. Pääjärvi hade ett friläge minuten innan han fick en chans till. Där satt den. Underbart.
Backe var riktigt jävla bra.
HV var inte bra. Men vi var bra. Vi var jäääääävligt bra.
Jävligt roligt att Pääjärvi fick göra sitt första mål idag, själv anser jag att Lander har minst lika stor del i det dock. Bra förarbete från hans sida.
Robin Jonsson var stabil idag och Backlund var bra.
Per HApps: Kan det icke bli, helt klart. SAIK har ju kvalseriedaller inristat i själen, så dem vore oxå kul. Men, kvalserien kommer jag som vanligt följa minut efter minut.
Metal Guru: Illa. Men det jag kan säga är väl att du fått min tåbira om ni vunnit. Gratis. Hade även bjudit på en flaska Jäger om ni spottat på modo. Tråkigt!
Perfekt till nästa match är sanny, robban, hynning, koskinen tillbaka fatta va skönt om det skulle vara sant. Nä nu har vi medvid i seglen bara att hålla i seglet och fortsätta i medvinden, NU VÄNDER DET JIPPI!
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.