Blir jävligt provocerad av det där snacket från TIK innan säsongen om att backsidan är starkare i år jmft med förra. När ALLA runtomkring såg nåt annat....
Olle: Som säsongskortsägare blev jag kompenserad med 50 spänn senast. Aningen klyftigare än att ge en gratismatch som de gjorde första gången (som dessutom bara gällde under grundserien...).
Jean1: ja man blir less... verkar som om frysgrejset är synkat efter avblåsningar också... vid avblåsning flyter det bra, men när väl pucken är släppt nå fan ska bilden frysa till.
Abron: Jag tyckte att det funkade betydligt bättre när dom sände matcherna via mediaspelaren, efter att dom bytte till den där flashbaserade lösningen jävlas det mest hela tiden. Synd bara att man kan reklamera gratismatcher i en evighet, bli kompenserad med nya men ändå aldrig få pengarna tillbaka.
Yellowcard: Wandells mål är ung det enda vettiga jag fått se av sändningen. Det fan sista matchen jag köper hem från Canal+. Djävla skitsnack om att dom bytt server å bla, bla, bla...
Yellowcard: jo jävligt irriterande. Blir lite som en glorifierad radiosändning. Av dom rörliga bilder jag faktiskt sett dock så inbillar jag mig att man ser lite säkrare ut i försvaret jämfört med den hönsgård som varit under den senaste tiden. Även Åkerlund imponerar.
Hahl Bundy 2.0: Kan bara instämma i det du skriver Timrå gjorde MoDo dåliga pga vi hängde ej med i tempot. Ville bara sedvanligt lyfta på hatten och gratulera till en mycket välförtjänt seger.