dr-nix: Sundh är ju den mest odugliga spelari i vårat lag, skicka iväg han till modo. Ramlar när han åker i i zom och tappar puck. Nä, den där killen kommer nog alldrig blomma ut, tyvvär:(
dags att svära i kyrkan: På sikt tror jag att det är bra att MoDo slår Rögle. Könns som att Röglr är ett lag man ska ha efter sig när säsongen är över. Om det så bara är ett av två lag vi har efter oss...
Dee-Caz var iaf framför mål, och det var tydligen en styrning (såg inte så klart på reprisen). Därför trodde dom att det var han, fast han gjorde ju ingen målgest efter målet (som antydde på att han rört vid pucken)
MB: Ja jag tycker han gör en klart godkänd debut, han briljerar inte men har inte gjort bort sig utan för det han ska göra och står upp för sina kompisar
MB: Håller med att kvalitén är ok ändå... Men sopcast brukar dock vara bättre.. dock känner jag mig lite bitter med tanke på att den går gratis där, men knappast lika bitter som den här snubben lär känna sig=)
jens_88: Mja,,, vi hade den första ordnade poweplayminuten på år och dar, det kan jag hålla med om. Men för det mesta skäms man över vårt pp. Fattar inte att det ska vara så svårt att komma in i motståndarnas zon.
Enligt mig har vi Es klart sämsta pp. Ofattbart att vi ligger två i den statistiken. Helt ofattbart - Men man tackar och tar emot ;=))
Fanken - jag tycker att vi är med i den här matchen. Behövs inte mycket för att vi ska vända detta. HV är inte alls på topp
Jag klickade på kvällens match LIVE TV här uppe och såg till min förskräckelse att den sändningen är hela 43 sekunder FÖRE min sändning ifrån canalplus web-tv jag betalat 109 spänn för!
haha va fan.. Nåja.. har dock bättre kvalité dårå.. men ändå!
T T: Kenta är sig lik i matchningen av juniorer iaf. Lindström och Fredriksson borde kunna petas ganska lätt till förmån för de spelare som var med i J-VM.