Fy fan vad bra vi är ikväll. Det är inte många som åker ner till Jönköping och bjuder upp, och som dessutom klarar av det. INGEN faller ur ramen, men sen så måste man ju bara lyfta fram Sebastian Erixon, herregud vilken ishockeyspelare!
Edit: Måste även nämna Alex Larsson som jag tycker har gjort det fantastisk bra. Han har fart, fysik och är lurig.
Sen finnkedjan... Hahaha Nån som saknar Krykov nu när vi har Hirso? Pikka, behöver sätta en puck, men så skön! Pärra, Kung Timo.
jonmannen: Har de bestämt i förväg att Åke ska stå på tisdag så måste det till en skada för att de ska ändra sig tror jag. Och varför klaga, ännu har vi inte sett någon felmatchning.
Vi pissade ner asen riktigt ordentligt. Ärligt talat var jag aldrig orolig efter att vi tagit ledningen. Grymt stabilt och imponerande och skönt att vi har hittat tillbaka till det finska spåret igen. HV Blå kan grina bäst fan de vill medan vi drömmer om SM-guld...
Bigthelin: Säsongens bästa match är ett faktum! Jag är grymt imponerad, med undantag för 10 minuter i första så har vi kontroll på matchen och gör en riktigt stabil insats mot ett kompetent motstånd. Vi är så nära en perfekt match man kan komma. Fy fan vad stabilt!
Fyyyy fan vad skönt att smiska lite Hv-rumpa!!!! Ikväll ska jag ut och dricka massor av öl i Linköping och mobba alla som håller på Hv! (finns faktiskt ett gäng trots rivaliteten mellan städerna) ;)
Raggaren Putte: Han tajmar ruggigt illa i den situationen, jag tycker att det är uppenbart att han försöker skydda med kroppen, istället kommer armbågen in.