Berglund:
Det är lätt å sitta å säga att de är lotto när man inte spelar själv eller när man spelar tar man det första bästa utan att kolla förutsättningar osv.
hubbenorlen:
Så du menar att det är som att köpa en lott å betta? Herregud.
stoff: Haha, jag har väl inte sagt att du spelat för det? Jag svarar bara på att du insinuerade att jag skulle ljuga och har förfalskat bilden. Du kommer in här och skriker "jaaaaa jag vann 10,000" sen säger du några timmar senare att du vann 1200 (detta va nån månad sedan), så jag vet inte vem som är retard...
Förövrigt så kan man väl aldrig kalla nån som vunnit på ett lir dum för att han la det liret. Har man en bra feeling och bra research så har man.
Berglund:
Men dra på trissor! En dubbel i NHL 9k? Imponerande! Jag lirar rätt mycket på NHL jag med.
Förövrigt hoppas jag ni kör över smålänningarna ikväll! :) Lycka till!
Ambroo: 30k på en 9k insatts. Vanligtvis lirar jag inte så stora insattser men hade bra känn för den dubbeln jag spelade.
mjaa jag håller med, var lite pirrigt då jag kollade på bägge matcherna också, men friskt vågat hälften vunnet säge rman ju :)
Redigerad kommentar
Berglund: Hur mycket har du drog du in senast säger du?
Edit: Såg det nu. Lite väl maffigt att lira 9lax på NHL, men ett stort jävla grattis!
Redigerad kommentar
Efter matchen mot HV så har självförtroendet växt och med Antes nya filosofi så kan det bli tre nya pinnar mot Växjö, att de saknar bl.a Gerber, Iggulden och Kallio gör ju inte läget sämre.
Kämpa Timrå!
Berglund:
Jag tar mig friheten att svara på den frågan. Det är något jag brukar göra själv. Man vill ju att TIK ska vinna, men om dom förlorar så vinner man ju pengar som en liten tröst i stället.
Man kan ju inte jinxa bort en eventuell TIK seger genom att spela på Timrå. Det var det dummaste jag hört...
stoff: är det inte du som lirar på svenskaspel? Hur kommer det sig att en "seriös" spelare som du gör det? svenskaspel hade gett mig ~5k mindre i vinst inatt tex... Nee jag tro du är ett stort troll, hur kan man lira "stora" pengar emot Timrå sen sätta sig och kolla på matchen när man är Timrå-fan är min fråga?
Ante och jvm-effekten - man tackar!
Nubben, vänta inte in KS, chansen finns nu redan, 19 matcher kvar. Värva in lite nytt blod så vänder vi på detta, ett par vinster på raken så kommer även publiken tillbaka.
stoff:
Nä, jag måste fan svara själv också. Ok du är inte dum, du är hjärndöd om du inte förstod vad jag syftade på!
Spela på vad fan du vill men ha förihelvete vett nog att hålla käften om det här inne om du inte vill att folk ska anse att du är en idiot. Men det är ju tyvärr lite för sent.
Bragd-Birger:
Du hann före. Men jag sätter mitt namn på ditt inlägg. :)
stoff: nänänänänänänänääääänääääää! you lost all your money! nänänänänänänänääääänääääää!
stoff's so poor, when I rang the doorbell he leaned out the window and said "DING!"
Cartman style.
stoff:
Dessutom så är du så jävla dum så du skryter om det.
Johnny B Goode:
Fast om man har som affärsidé att Timrå ska förlora så svider det nog.
stoff:
Tyvärr? för mig skulle det vara skitdetsamma, vi vann ju :-)