1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590399 inlägg · 6216 ämnen

HV MOT TIMRÅ

« · 20110 Till forumet

Sv: HV MOT TIMRÅ
Bara en tanke. Kanske ska han "sparas" för att vara tillgänglig i tredje perioden och eventuell sudden & straffar?
Kommentera

Kan vara smart om crippe börjar på bänken alt, fjärde formation, med lite speltid så är han pigg i tredje, så kanske vi håller hela vägen,,,,,får för mej att dom ska köra fort i kväll,,,,
Kommentera

Filmen går i repris på torsdag!!
Kommentera

tabellen even
Kommentera

Sorry HH... Hautamaa är skadad men annars såg det bra ut....
Kommentera

timrå ik är dom bästa.............
Kommentera

Nu vart man salig,,,,tänk om det var samma drag på läcktarn på Torsdag med,,,,,,,

Mitt tipps ikväll 1-4 Hautoma, Peltomaa, Robban, "Z" sätter sissta i öppen bur och freddan storspelar,,,Jag har sett filmen,,,,
Kommentera

...så borde jag varit misstänksam över denna uttagning.
Kommentera

Anmärkningsvärt är oxå att Crippe börjar på bänken alt 4:e forwardspar...
Kommentera

Bosse: Bussigt av dig att avslöja detta trix innan matchen. Hade kunnat bli riktigt kul tråd, annars. ;-)

Annars trodde jag att Andreas (och j20) gått och fått en sån "Lidners knäpp", men efter den blygsamma förlusten mot Mif j20 senast.
Kommentera

Swen:
Andreas Lundin från J20 står som nr 28 i swehockeys databas.
Kommer säkert att ändras till nr 28 Igor Matuchkin innan matchen börjar.
Kommentera

timrå ik klapp,klapp.klapp...............
Kommentera

R....Å...vad blir det då???Röd och vit hockeydynamit.
Kommentera

TIMRÅ IK *klapp* *klapp* *klapp*
Kommentera

GE mej ett T, Ge mej ett I , ett M, ett R ett Å, ett I ett K, Vad får vi!!!!!!!!!!!
Kommentera

ge mig ett R...!
Kommentera

Andreas Lundin från j20 är ett nytt namn för mig. Vad vet ni om honom och hans spelstil?
Kommentera

ge mig ett M....
Kommentera

Zäta är beredd, han är med igen enligt swehockeys rapportering...
Kommentera

ge mig ett I... !!!!!
Kommentera

SASASA BRABRABRA Timrå, Timrå, Timrå.
Kommentera

ge mig ett T......
Kommentera

JAAAAAAAAA!
Kommentera

30 min kvar........ääääär vi bereddaaaaa?
Kommentera

Måste hålla med dig om det där med att det går bra i kväll, det känns ju så som du skriver, man spelar bra men skänker bort poängen pga oskärpa i slutet. Man borde kolla upp hur många mål TIK släppt in i den 17 och 19 minuten, det är ju hur många som helst. I kväll kommer Timrå trycka på nått aldeles kopiöst i första perioden, men tyvärr släppa in ett mål i den 17 eller 19 minuten, det slår ju aldrig fel. Man kommer säkert vinna skotten med en 17-7 också utan att göra mål. Sedan i andra vill man ju inte prata om, men i tredje kommer man igen och lyckas till slut få in en pinne och förlorar bara med 3-1. Sedan är man sömnlös igen, fy fan.
Kommentera

Kvällens viktigaste..kvällens match..hemsidor, resultattavlor till trots. Lite kritik öppnar gärna fördämningarna till mer liksom att framgång gör att fler vill ta del av den troligtvis större kakan.. Håller inte med om att hemsidans gästbok bara ska vara en slags kundtjänst där man kan klaga över lite allt möjligt. Det har faktiskt varit ett juste diskussionsklimat förr..
Klubben utvecklas faktiskt hela tiden, nu är det spel i en annan division och alla delarna av organisationen ska hänga med. Men som med all förändring så kan inte allt förändras på en gång.
Kommunikation med kunderna är en viktig del hos alla företag och just på den biten hoppas jag på en föränding för Timrås del. Det finns säkert en hel del tänk och planer, t.ex ang hemsidan som inte riktigt når ut till alla runt omkring. Allt kan ju inte vara hemligstämplat. Hoppas att det går vägen på isen ikväll. Det vore onekligen kul. Vet någon om Styf spelar? Cassel är kapten hörde jag. Freddan fortsätter att stå. Zäta kanske bryter sig loss från brottargreppen ikväll och noteras i protokollet, förutsatt att han spelar. Jag tror det går bra ikväll, det blir endast förlust med 6-3 efter att vi ledde matchen med 3-0 fram till 15.24 i tredje perioden;)
Kommentera

HV MOT TIMRÅ
I kväll är det en viktig match mot HV71,det skulle va roligt om TIMRÅ tvålade till Hv.
TIK DALARNA.
Kommentera

« · 20110