Synct: imponeras enormt av Hanzls mångsidighet som hockeyspelare. Bästa tvåvägsspelaren vi haft på länge. Skulle inte förvåna mig om han kan stå i mål också.
sargad: Största snorbromsen har väl han veteranen i NHL kommer inte ihåg va han heter tror han spelade i Calgary!!! O Da'n såte'n igen Yeeeeeeezzzzzz!!!!!
jens_88: finns ju fortfarande tid för HV71 att vända detta men lite ikoniskt när det är Lyytinen som räddar ett mål med en skotttäckning på LaLeggias skott mitt i slottet.
Bee: Hockeyn vi spelar och stabiliteten och lägstanivån på hela gänget är jag inte människa att kommentera nu, det är lixom $^£_=÷€^"&££ !!!!! Vi lever drömmen.
Vad jag däremot kan kommentera det är Landers fantastiska "överkropp". Vi snackar Burt Reynolds, vi snackar Tom Selleck, vi snackar respekt och låt den aldrig åka av.
mikenomad: Tror ChipsDick gjorde det medvetet. Han visste att han skulle bli avstängd över jul och nyår. Nu får han vara hemma och umgås med släkten och barna och käka chips och dricka öl, istället för att åka till Östersund o Vimmerby bla.