Zäta75: Vi ligger etta gällande antal vinster om man även räknar övertidsvinster och straffvinster. 14 vinster 7 förluster. Ganska bra tecken. Näst bästa lag är Skellefteå och Växjö med 13 vinster vardera
Hade biljetter till mig, frugan och dottern till kvällens match. Men vi fick ställa in då dottern blev sjuker. Jag undrar när jag ska få se Timrå vinna i den där gamla arenan igen.
Sist jag gjorde det var en slutspelsmatch typ 2008? Jag minns det så väl för min far körde nästan på ett gäng timrå supportrar när han skulle fråga om han fick köpa en pyöräla tröja av en i gänget.
Sputnik: Helt klart en tätare defensiv nu i laget. Vi närmar oss de bästa, bra test på torsdag hemma mot Fiskrenset. Upp till bevis då, vi ses i hallen!
Dubbeld: 5a fortfarande, men skönt glapp ned till lagen bakom. Ska bli spännande att se hur vi står oss mot Frölunda. Var ett tag sen vi mötte dom nu och då var de spelförande, men vi kämpade till oss vinst
vonDöbeln: Missade matchen idag men av stämningen härinne var det ytterliggare en propagandaseger. 😎 Hoppas det bara var en säkerhetsåtgärd att Didde klev av! Annars måste Kapanen intensifiera jakten på back lite extra.
Charlie2: 9p av 9 i bortaturnen grymt starkt! Vi är just nu ett av de bästa lagen i SHL, vi ligger 3a just nu om jag inte sett fel. Själv tycker jag detta är det bästa timrålaget genom tiderna.
Hoppas skadorna vi fick inte är allvarliga. Vi behöver alla på plan för att fortsätta att vinna.
Det måste bara bli fullsatt på torsdag i toppmatchen mot Frölunda.
mikenomad: Tror ChipsDick gjorde det medvetet. Han visste att han skulle bli avstängd över jul och nyår. Nu får han vara hemma och umgås med släkten och barna och käka chips och dricka öl, istället för att åka till Östersund o Vimmerby bla.