Smokey: Tror nog att Österrike kan tänkas vilja ha honom. Han är ju trots allt landslagsman och inte den första som misslyckas i en bättre liga.
Ungefär som när vi får tillbaka en svensk SHL-stjärna som misslyckats i KHL.
hubbenorlen: Korrekt!
Och dessutom borde vi ha ett totalt generellt förbud mot att målvakter med flyt går ut i pressen och slår sig för bröstet. Fast i det här fallet kanske det underlättar för oss att få behålla honom i och för sig......
Dream Team:
ja de var ett tag sen vi hade utsålt sist , kan de ha varit 2009 mot Modo ?
mikenomad:
de skiljer ett mål , inte kanonbra att släppa mål från mittzon heller
Fy vad jobbigt! Men jag tycker nog att vi faller ett steg framåt från förra matchen!
Och bara därför att det här inte är en vanlig jävla dag, då beslutar jag att alla 24 sköna typer som nu gillat min utmaning. Får en ny chans!
Så fort Timrå tar en trepoängare, då kommer inbjudan om datum och tid på Curres!
Kan någon moderator se vilka jag ska bjuda?
Annars får Ni väl skicka ett PM om att Ni gillat det jag också gillar!
Be there!
Andersson: Man ska väl förstås inte vänta sig annat...men fanken vad lyckliga kommentatorerna blev när Löven gjorde3-2...och shit vilken gravstämning när TIK gjorde 2-1
men men...det är väl så det är
Dream Team:
det är en rungande .... islada här lika bra kvalite på kommentatorn också
plexit gick sönder nu
Redigerad kommentar
jå1:
jag har skickat argt mail . Håller mig till viaplay o s24 istället HA play får ge mig 89 kr om ja ska se nästa match
erathoo:
som att se matchen i stillbilder
2-2 nu tydligen
Gladh: Fy fan - Man får ju för helvete epillepsi av den här jävla skitsändningen. Inte en chans att jag betalar för den här skiten.
Pengarna tillbaka
jå1:
rekord : insläppt mål från längst avstånd ?
dessutom låter de som att kommentatorn är mats näslund ???
Redigerad kommentar
mikenomad: Men uppehåll och Timrå IK verkar inte vara någon bra kombination kan vi vara överrens om.
Ett till uppehåll så måste de nästan åka skridskor bakom en kona sedan