Man måste börja någonstans... Ett par dagar innan och inte några timmar innan! Vi möter ett Löven på bortais.. Ett Löven med två förluster i Bagaget efter en liten utflykt i Västervik och Stockholm! Men de har 4/5 vinster på hemmais. 20-11 i målskillnad! Vi har lite skavanker i laget. Det kommer att bli en tuff batalj i Umeå på Löningsonsdag. Håll i hatten... Fortsättning följer..
Dallen slår pass bakom rygga och ramla i sargen. Dä var när men vi löst dä... Nu tar vi en gravlaxmacka och ett glas vargtass. ... I väntan på andra rundan!
The great one: Timrå har en jobbig förmåga att hamna fel i forecheckingen, så att tre man befinner sig bakom pucken när spelet vänder. Förstår att man vill ligga på, löven är mysigt lättstressade, men det måste finnas hjärna bakom. Vi leder trots allt med 3 mål.
Härlig perre annars. Snyggt i päpä av Zetterberg, bra agerat av dalle/hållander. Inget större fel på straffen heller.
Kyla nu i tredje, utan att dra ner på intensiteten. Det k a n gå.
Bragd-Birger: Bra utgångsläge för 3e, visst. Men jag har sett lag från området tappa det totalt. Inkompetent säckknytningsförmåga a'la giffers vill vi inte se och jag tror också vi slipper se slikt från våra rödvita hockeyhjältar.
T T: Ingen istid på Enkvist i de två inledande perioderna. En tvåminutersutvisning i tredje antyder att han fått ett byte i alla fall. Men det går ju att bli utvisad från bänken också.
HÖKEN håller sin tredje nolla... 7-1 mot MoDo och Björklöven... Hatten av för kollektivet... The Big Red MACHINE!!! Mot SHL 2018/2019... Nu väntar Trojanerna i ladan på freda... Nu festar vi till dess. SERIELEDARNA!!!
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen
Ett par dagar innan och inte några timmar innan!
Vi möter ett Löven på bortais..
Ett Löven med två förluster i Bagaget efter en liten utflykt i Västervik och Stockholm!
Men de har 4/5 vinster på hemmais.
20-11 i målskillnad!
Vi har lite skavanker i laget.
Det kommer att bli en tuff batalj i Umeå på Löningsonsdag.
Håll i hatten...
Fortsättning följer..