Woody Jokinen: löven spelar som det rädda utmanarlaget som lottat sig till en ledning. Jag tycker att det är ganska tydligt att vi är det klart bättre laget, sen vinner man inte alla matcher. Jag tar med mig positiva vibbar från den här matchen.
Andersson: fusklöven. Målis kastar sig ut i banan trots att pucken inte var där. Vi skulle spelat PP med interferensutvisning på Paulin. Men dom filmar och fuskar... Skit lag!
{Matsg m fl}: Lösningen på ojämna domarnivåer är att låta samma domare dömma alla matcher. Nedsläpp får spridas ut på dygnets alla timmar. Det funkar ju i Premier Leauge. Ni som följer den serien vet ju att Mike Dean dömef alla matcher... hmm... Vi anlitar honom :-}
Hassan: Spelar ingen roll. Jag har sett alla matcher i ganska många år nu. Detta år med pandemi och allt är Timrå ändå viktigare. Så fruktansvärt stark är kärleken till Timrå i år.
söder över: det är två mål nu som Dahlén får ta på sig, det duger inte i matcherna som betyder som mest. Dahlén, Lööke och Lundin är rejäla besvikelser. Lodin är bästa offensiva timråspelare, är han ens i protokollet?
söder över: Kan inte släppa målet, okej det blir mål men förklaringen är absurd. Tidsramen målvakten är låst är så kort att man dömmer mål, inom vilken marginal gäller det? 2 eller 3 sekunder? Snacka om skandal.
Zäta75: jag hoppas jag har väldigt fel. Men största oron jag har inför slutspelet är om vi har en målvakt som kan stänga matcher, dvs stå på huvudet . Jag har inte den känslan ännu