1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

592679 inlägg · 6217 ämnen

IF Björklöven - Timrå IK back-to-back

« · 2142528 · » Till forumet

Sv: IF Björklöven - Timrå IK back-to-back
297: Nu vill vi se P, Svensson klistra fast en Lövare i sargen.
Låst ämne

TimraStockholm: kors i taket, vi får ett videobeslut MED oss? Notera detta datum i kalendern.
Låst ämne

Andersson: Jaaaaa.
Låst ämne

Ha ha humor med videobedömningarna.
Låst ämne

Rallarn: domarna verkar behöva mycket hjälp iaf
Låst ämne

roger_sundsvall: En lövenspelare i målgården. Men han verkar inte störa målvakten.
Låst ämne

297: Varför ska man ens granska? Det är lika bra att dömma mål direkt, slösar bara tid.
Låst ämne

297: Ser ut som Brown trycker till Johanssons benskydd sekunden före.. enda jag kan se som är fel.
Låst ämne

roger_sundsvall: Spelare åker in i målgården och hindrar målvakt från att röra sig. Och trycker på målvaktens benskydd med klubban.
Låst ämne

acerjocke: Det var en klockren tackling vad snackar du om? Tror jag ska in och lägga ett bet på Timrå seger nu på bet 365.
Låst ämne

Sputnik: Domaren är köpt är känslan så inte förvånad om de hittar några till mål efter matchen och sen lite avstängningar av Timråspelare.
Låst ämne

acerjocke: Jag tycker du är ganska söt jag på något vis. Som ett litet barn.
Låst ämne

Andersson: Spelare i målgården igen. Garanterat mål ytterligare en gång.
Låst ämne

RINGER varför???
kalle anka
Låst ämne

Messias : Brown är ju inne i målgården och hackar när pucken går ur målgården och kommer in igen. Men med era videodomare så kan vi nog räkna in 2-0 där
Låst ämne

Svårt å börja en period med PP , just det
Låst ämne

TimraStockholm: Spelare i målgård igen 😂
Låst ämne

297: Våra ordinarie backar hade rensat undan den pucken. Illa.
Låst ämne

acerjocke: jaa in med 3an nu....
Låst ämne

Messias : I målgården igen...
Låst ämne

Messias : Dra åt *******. Samma med de här två matcherna. Dra 't *****.
Låst ämne

Charlie2:

Roligare att skriva 2-0 löven här!
Låst ämne

JoseGonzales: men du förstår väl att folk trollar dig och dina lövenlovers för att ni bara behagar dyka upp här när ni har vunnit en match? Tycker du vi ska starta en lynchmobb och hänga Walli när han kommer hem igen? Vad är det för sympati du söker?
Låst ämne

Woody: jävla dåre.... läs din kommentar en gång till och reflektera, de handlar om en människas liv, ja vi kan och kommer värva mer innan slutspel, de har inget med plants fortsatta ishockeyliv att göra, se resonerar som ett litet barn.....
Låst ämne

Messias : Ni har en egen tråd här, jävla kukhuve
Låst ämne

JoseGonzales: Nöj dig med att kommentera att attityden är onödig i så fall.

Resten är bara skapande av det du nyligen beskrivit att du skulle upphöra med.
Låst ämne

Andersson: Vissa tycker dock det är kul att säga ”köp en ny, sluta lipa” etc när Plant troligtvis åker på sin andra hjärnskakning på 2 månader efter ett överfall. Sådant kan tveklöst avsluta karriärer. Vissa här, som du, visar respekt.
Låst ämne

Messias : Det ska inte alls tolkas som att jag på något sätt är för den där typen av tacklingar. Spelarnas hälsa måste komma först. Jag försökte bara säga att ni så gärna köper nytt när något går sönder, nästan gratis till och med, så utifrån ett lagperspektiv är det väl bara ytterligare en slit-och-släng-produkt. Du kan ta vissa grejer med en blinkning också. Man behöver inte alltid vara en sekund från att explodera. Prova får du se! Bra för hjärtat är det också.
Låst ämne

Heisenberg: Så höga krav kan man inte ha på en lövensupporter.
Låst ämne

Modano:

Försvinn själv.

Eller äger du internet ?
Låst ämne

JoseGonzales: Tror ingen här är nöjd med tacklingen . Jag sa direkt , Walli duschar . Onödigt , fult , o helt klart matchstraff , inge å fundera på
Låst ämne

Woody: Extremt ointressant legoknektslag ledda av HA:s mest osympatiske tränare. Addera till ett gäng okunniga forumskribenter så har vi mitt nya hatlag.
Låst ämne

Messias : Men dra igen käften ni som spelar fulaste hockeyn i serien försvinn härifrån pajas
Låst ämne

Messias : Tråkig attityd? Ja, undra vad fan det kan bero på. Har du så mycket bättre attityd själv i dina senaste inlägg? Du får ju räkna med sånt tillbaka om du sätter en så jävla låg ribba från början.
Låst ämne

acerjocke: Det är sånt som händer i en match. Korrekt matchstraff och han lär väl få 3 matcher för det där. Vänd blad nu och släpp ilskan. Vi hade en likadan senast mot Väsby och fick bara 2 min PP, det lönar inte att älta.
Låst ämne

Messias : Jag ger tacklingen 4/5 plus, kanonkul!
Låst ämne

Woody:

Det här med köpa en ny osv är bara tragiskt.

Vill ni köpa en ny Dahlén om han åker på en smäll ?

Tråkig attityd.
Låst ämne

solklar matchstraff
ful smäll
MEN för i helvete domarna
gör då samma bedömning i alla matcher
KALLE. ANKA varning🖕
Låst ämne

acerjocke: Ja, det var verkligen onödigt och grisigt, men det är tyvärr ingenting någon av oss här inne kan påverka. Ni kan ju alltid köpa en ny annars.
Låst ämne

mikenomad: Det är det jag menar. Vi har ett bättre lag med beroning på lag med mer harmoni i truppen än löven. Tror och hoppas att det avgör i slutändan.

Om vi ska ha nån chans i denna match måste vi döda utvisningen och sedan spela upp oss som igår i andra perioden. Det vore inte bra med två raka förluster mot löven ävem om dessa två matcher inte säger jättemycket när våra två (tre) bästa backar är borta.
Låst ämne

Spock: Jag säger inte att jag tycker det är rätt att det kommer ske? Tycker bara attityden mot tacklingen är löjlig här inne bland vissa. Jag säger bara att jag hade bettat på det för jag tror det kommer smälla som fan resten av matchen.
Låst ämne

297: walli må sätta sitt lag i en dålig sitts men sätter plant i en ännu värre, de är precis så dåliga beslut som walli tog som avslutar karriärer, totalt respektlöst vilken jävla idiot......
Låst ämne

Messias : vi är överens... jag tycker björklöven är äckliga med...

Korrekt med matchstraff för Walli.

Sedan kanske inte Adam ska stå framåtböjd och stirra på pucken i det läget? Walli är ingen ondsint kille precis så du kan stryka det ur ditt lilla bäbis tjutiga frustrations gnäll...

Om inte Adam är redo att spela så borde han vila! Vad har ni för läkare i Björklöven?

Fortsätt nu att brinna för dina grönklädda spelare som inte kan åka skridskor nu. Fasthållningar, filmningar och sparkmål...

Vilka krigare... 😂
Låst ämne

JoseGonzales:

He dags att tänka på det och bättra dig.

"
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
#2135601 · JoseGonzales 20x20-logo-if-bjorkloven.gif · 2021-01-28 16:10
Spock: Det där är internet i ett nötskal. När man online inte håller med varandra blir det direkt mycket mer polariserande än om samma diskussion förs ansikte mot ansikte. Orden kommer alltid vara hårdare och åsikterna mycket fastare. Sjukt tråkigt och jag är själv en sådan person ibland. Kan ibland bli lätt provocerad online vilket jag aldrig blir ansikte mot ansikte.

Tror det bästa är att läsa vad folk skriver och försöka ta tillbaka det några steg för det är oftast folks egentliga åsikt.

Jag hatar inte Modo eller Timrå, aldrig haft något personligt emot någon av klubbarna. Online däremot kan jag ibland dras in i diskussioner där jag i efterhand inser att det jag skrivit inte är något jag skulle sagt face to face. Det har hänt här och i MODOs forum.

Jag ska iaf tänka på det och bättra mig, man ska alltid sträva efter ett bättre själv.
"
Låst ämne

Sv: IF Björklöven - Timrå IK back-to-back Låst ämne

JoseGonzales: ja det låter som lövens signum, grisiga spelare utan självbehärskning. Du känner ditt lag!
Låst ämne

Ett hårt nedtränat Timrå möter en piggare löven.

Siraphockey från rödvitt.

Löven får dessutom några extra mål i någon märklig handikappbonus av domarna.

Ringde inte lövenledarna direkt till granskningsrummet under den långa videogranskningen?

Härlig uppförsbacketräning inför slutspelet!

Gäller att se det positiva:)
Låst ämne

JoseGonzales: Det hade jag också gjort, även utan den här fadäsen. Sänka spelare är ju lite av er specialgren
Låst ämne

Woody: Om man ska se det positivt är det kanske bra att vi får göra den här läxan nu. Det har kanske gått lite för lätt för oss och grabbarna är helt enkelt inte mentalt förberedda på att steppa upp. Tunt med backar dessutom. Jag hoppas och tror att det kommer att se annorlunda ut när det drar ihop sig.
Låst ämne

JoseGonzales: Händer det så går vi alla in på ett lövenforum och grinar? Vad förväntar du dig?
Låst ämne

« · 2142528 · »