jå1:
hur funkar detta ? Svall har ju tydligen vunnit div 1 , och det är nästan halva allsvenskan kvar , vad händer nu ? Hur går Sundsvall till kvalserien ?
sargad: Verkar som om det blir transportsträcka fram till i vår. Men matcher mot Sundsvall är något jag verkligen ser fram emot. Det har redan börjat pratas om dem på jobbet, tidigare har det varit rätt tyst om TIK på jobbet tyvärr. Hatmöte var ordet, kommer bli hur spännande som helst och kommer definitivt lyfta hockeymedelpad till storforna intressenivåer.
Tänk om... sportchefen i Sundsvall nu får sin revanch mot de som inte skrev så trevligt om honom här under hans tid hos oss, ja tanken är svindlande.
Rip Kirby:Med detta försvarsspel ser det otäckt ut!
Sen måste man få in lite jävlar anamma nu o sluta tycka synd om sig själv.
Och återigen: Bort med Norja!
DJ Hemp: Svårt att vinna när man speciellt i pp inte kan få puckar på mål!
Nu hoppas jag verkligen Lantz får stå på tisdag! Satsa på nån av junisarna i mål nu resten av säsongen. Norja är ju som alla sett rökt!
erathoo: Synd att man inte kan spela pp! Spelar bara runt runt istället för att lägga skott på mål. Illa illa.
Finns ju fortfarande faktiskt konstigt nog chans till poäng. Hoppas de bara går ut o kör i sista. Man har ju inget att förlora.
erathoo:Bara konstatera att det blir kval -nedåt! Bedrövligt spel i egen zon. häglösa o utan riktig energi. Man verkar inte tro på sig själva tyvärr.
Malmö behöver inte förta sig utan dominerar ändå. Ser riltigt illa ut.
Synd att Hult var magsjuk...
Inom en vecka har han ny adress!
Malmö och Modo kommer med största sannolikhet mötas i vår.
Skulle vilja passa på att be om ursäkt för alla hånande inlägg jag skrivit här då jag ofta varit full och bitter.
Hahl Bundy:
Eftersom Sundsvall har vunnit norrettan kan vi väl höra ifall M . Åkerlund kan lånas ut ett tag ?
Jösses vad motigt det är nu !!! Kämpa TIK !!!!!!!
Redigerad kommentar